poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pimp my Cat :) Kocia Francja Elegancja

Nasze małe bebe dzisiaj otrzymało z Polski prezent w postaci przywieszki z cyrkoniami. Taka przywieszka z cyrkoniami super wygląda przyczepiona do obróżki i to nie byle obróżki a do nowej czerwonej obroży, którą dziś przerobiłam nieco i tak oto bebe swobodnie może ją nosić.

Obrożę zakupikliśmy jeszcze w Polsce w ramach prezentu, ale dopiero po przybyciu cyrkoniowej ozdóbki, zmobilizowałam się do jej zmniejszenia:)

Pod przywieszką z cyrkonii modelka prezentuje kulisty dzwoneczek, który przewiesiłam ze starej znoszonej obroży. Bez tego dzwoneczka modelka narażona jest na przydepnięcia, więc nosi go z dumą:)


PEACE

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D

      Pozdrowienia i cieszę się bardzo, że moje kociątko wywołało uśmiech na Twojej buzi:)

      Usuń
  2. faktycznie potrafi zaprezentować tę zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Wygląda na to, że moje bebe jest stworzone na catwalk:P

      Usuń
  3. Piekna kota, tez taka chce! Niestety z moja alergia to niemozliwe
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu kotuni za docenienie jej wdzięków:)

      Również pozdrawiam

      Usuń