poniedziałek, 3 września 2018

Szydełkowe śnieżynki ❆

Witajcie Kochani, Prognoza na dziś: przyjemnie mięciutki, szydełkowy mrozek:)

Mam dla Was szydełkowe schematy śnieżynek. Śnieżynki są proste do zrobienia i niewielkie. Ja użyłam szydełka 1,5mm i białego kordonka MAXI.

Skorzystacie ze schematów? Lubicie w ogóle szydełkowe ozdoby choinkowe? Może wolicie bombki?

U mnie, ze względu na kota, szklane bombki odpadają, ale wieszam na choince rzeczy z koralików, masy solnej, orzechy, cukierki itp. czyli to co się nie tłucze:) Ze szkła ma tylko lampki.


Czym Wy przyozdabiacie, wasze drzewka?






❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆   
< KLIK na fotki, aby powiększyć.

❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆     ❆






...a tak szydełkowe śnieżynki prezentują się na żywo. Wybaczcie, że w niekoniecznie świątecznym kontekście, ale w końcu do świąt jeszcze sporo czasu:)
















































Pozdrawiam Was cieplutko i życzę pogody ducha:)

PEACE

28 komentarzy:

  1. Dzięki za schematy!Ja zazwyczaj nałogowo produkuję gwiazdki, które bardzo lubię.Świetne są zdjęcia z lalą i gwiazdki na czerwonym tle. Stworzyłaś cudowny nastrój i klimat! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się przydadzą. Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Bardzo ładne śnieżynki. Szczególnie spodobała mi się ta najbardziej ażurowa.
    My na choince wieszamy bombki i różne szydełkowe ozdoby. Kot już nie interesuje się choinką. Ale mamy zdjęcie sprzed kilku lat na którym Lunka siedzi sobie na choince (w połowie wysokości) i z jednej strony między bombkami można wypatrzeć koci pyszczek, a z drugiej końcówkę ogonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Hihi, wyobrażam sobie Lunę na choince:D Hihi,ta moja jest malutka, ale kto ie, może Bastet w tym roku mnie zaskoczy i na nią się wdrapie?:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Nice snow flakes, it will look really good in the tree! And it's a good idea to put not-breakable things in the tree with a cat in the house :-). I don't put up a Christmas tree, also for the cat! I just use some other decoration sometimes, around the house.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Linda:) I used to hang decorations on Bromelia plant, but then I got me a small plastic tree for the table:) Kitty likes it a bit too much:))
      Kisses!:))

      Usuń
  4. Śnieżynki piękne:))ja bardzo lubię szklane bombki najlepiej stare:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Takie stare bombki też lubię i mam w PL okazję wieszać, jak jestem na święta:) Ptaszki, trąbki i takie zwyklejsze też, ale wszystkie właśnie staruszki.
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Śnieżynki urocze. Ja zbieram stare ozdoby choinkowe, zwłaszcza bombki, to u mnie będzie jak mawia córka styl "śmietnikowy" czyli wielki misz-masz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham misz-masz na choince!!!:)...i w ogóle też:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Śnieżynki delikatne i śliczne! Dzięki za schematy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo proszę:) Niech się dobrze dziergają.
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Już...? no w sumie... Gwiazdka już za 3 miesiące :D

    Ps. Fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! Hihi, poniosło nie, ale miałam ochotę na jakiś malutki projekt:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Gwiazdek mam bez liku i stale, przed świętami je dorabiam. Wieszam zarówno tradycyjne ozdoby, jak i te wykonane własnoręcznie. Na pewno skorzystam ze schematów, podanych przez Ciebie, to takie pójście na skróty, ale co tam. Buziaki Ślę Kochana. 🤗😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam bardzo dużo, a dostało mi się takie drzewko plastikowe do postawienia na stół i muszę kombinować ozdoby:D Super, że się przyadzą schematy.
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Ależ piękne. Ja niestety nie mam pojęcia o szydełkowaniu :-( Ale z radością oglądam wytwory innych. Śliczne. W święta nie ubieram choinki, bo nie obchodzę tych świąt, choć czas świąteczny w sklepach, u znajomych bardzo lubię. Taki sympatyczny, magiczny czas. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też lubię sklepowe szaleństwo świąteczne:) Najbardziej mnie kręcą małe świąteczne wystawy sklepowe.
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Śnieżynki prześliczne! Piękniejsze i przyjaźniejsze od tradycyjnych śniegowych, ja za śniegiem nie przepadam, ale dzietgane śnieżynki uwielbiam. Białe będą bajecznie wyglądały na zielonym tle choinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na te śniegowe, ale nie wiem, czy będą czy nie. W zeszłym roku we FR nie bardzo śnieg dopisał. Dzięki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Miło Cię widzieć z powrotem :)
    Też mam kilka szydełkowych gwiazdek i bombek. Do tego ozdoby wykonane przez syna i bombki każda inna :)
    Taki misz masz lubię najbardziej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!:) Uwielbiam, jak na choince są różne ozdoby. Taka jednokolorowa np. ze wstążeczkami, kojarzy mi się trochę ze sklepem:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Appreciate this post. Will try it out.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne! Zrobiłabym takie, tylko nie jestem dobra w odszyfrowywaniu tych wzorów, za nic nie umiem się ich nauczyć. Zrobiłam kiedyś takie, jak te leżące przy lali na samej górze, innych nie umiem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz najpierw na proste wzory jak kółko, czy kwadrat i powoli analizuj:) Możesz też pozakreślać poszczególne rzędy kolorami.
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. śnieżynki dobre calutki rok!!!

    OdpowiedzUsuń