wtorek, 25 września 2018

Krągła Barbie - malutka sukienka na szydełku

Witajcie Kochani, Listonosz przyniósł mi długo wyczekiwaną przesyłkę! Rozerwałam pudełko i dobrałam się do okrąglutkiej Barbie Made to Move:D
"No wypuść mnie wreszcie!!"- krzyczała z plastikowego więzienia. Pewnie nie było  jej wygodnie, bo ile można wytrzymać w jednej pozycji??
Wydobyta z uwięzi, zaczęła brykać i pozować do zdjęć.

Od razu się zżyłyśmy, bo od dawna marzyłam o tej właśnie lali.
Nawet deszcz za oknem zrobił się mniej deszczowy.
W pewnej chwili zamienił się w truskawki, bo takie właśnie truskawkowe są lali włosy i jej miękki uśmiech.

Odkąd ukazały się szczuplutkie, artykułowane Barbie, to zapragnęłam, aby Mattel tchnął więcej życia także w ciałko curvy. Kiedy to się stało, to poczułam skowronki w brzuchu, a teraz mam swoją własną, krągłą pannicę.






Niestety nie pasują na nią ubranka, które mam dla lal o mniej pełnych kształtach:( Czasem jedynie jakiś top da się wcisnąć, ale nic straconego.

Chwyciłam za szydełko i zrobiłam dla Truskawki sukieneczkę.



Szydełko 1,5mm machnęło 35 oczek łańcuszka plus trzy zwrotne i następnie słupki podwyższonej talii.
Później biegło ku dołowi, a na koniec dorobiło górę kreacji. Zmęczyło się i wypadło mi z dłoni, a lala raz dwa capnęła nowy ciuszek, przebrała się i gotowa była pozować przed obiektywem.

Przesyłam Wam moc uścisków!:)

PEACE

24 komentarze:

  1. Rzeczywiście śliczna!Świetnie wygląda zarówno w stroju sportowym, jak i sukience- tunice zrobionej przez Ciebie! Pozdrawiam w słoneczny dziś dzień( choć temperatura niska)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Od razu i się spodobała i właśnie ta z truskawkowymi włosami:) U mnie chłodek, ale na razie nie pada.
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Bardzo lubię mtm, fajnie się je fotografuje. :)Pozdrowionka.:)
    P.S. Możesz luknąć na mój post z lipca - Zakochani? Mieszkasz we Francji, może rzucą Ci się te laleczki w oczy na jakimś pchlim targu za niewielką cenę. Chciałabym mieć choć jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, do fotek są superowe:) Wiesz co, zobaczyłam te lalki u Ciebie w poście i nie spotkałam ich tu na starociach. JAk coś to będę zracać uwagę. Na ebayu są różne: https://www.ebay.fr/b/Poupees-anciennes-Peynet/326/bn_83014868

      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Fajny ma kolor włosów :) Z taką zdolną panią to nie musi się o garderobę martwić, raz dwa się zrobi :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się te włosy też podobają bardzo:) Hehe:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Uma linda Barbie e uma vestimenta que ficou maravilhosa.
    Um abraço.
    Élys.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna, wreszcie nie taka tyczka, tylko normalna, taka bardziej ludzka lalka :) Ładnie jej w tej sukience, myślę, że jeszcze kapelusz z szerokim rondem dobrze by do niej pasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, właśnie te kobiece kształty mnie zabiły do niej:)Dzięki:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. fajnie, że masz
    upragnioną lalę!
    musztardowa kiecka
    fajnie pasuje barwą
    do włosów i opalenizny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! To był dzień pełen wrażeń :) Lubię te pannice o pełnych kształtach, aczkolwiek chyba artykulacja u Barbie to nie moja bajka.
    Widzę że panna wpisała się w modowy must have sezonu :) W żółtej sukieneczce prezentuje się o wiele lepiej niż w sportowych ciuszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Ja lubię wszelkie lale, które mają artykulację:) Hihi, dzięki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Świetna lalka, sukienka którą dla niej zrobiłaś pasuje do niej idealnie;)) Wstyd się przyznać, ale dawno do Ciebie nie zaglądałam, muszę to koniecznie nadrobić:p
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna Truskaweczka :)
    Teraz możesz poszaleć z tworzeniem dla niej ubrań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Muszę coś jej uszyć może:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Okrągła i słodka jak prawdziwa wiosenna truskaweczka! a ta śliczna sukieneczka to jest bardzo w jej stylu, bo też owocowa, może gruszeczka? (moje ulubione owoce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana. Też lubię gruszki i truskawki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Jest urocza! Trafił do Ciebie idealny egzemplarz tej lalki!

    OdpowiedzUsuń