piątek, 31 sierpnia 2018

Film na weekend

Witajcie Kochani, Wczoraj wieczorem obejrzałam super film i od razu biegnę się z Wami podzielić, bo na weekend jak znalazł.

Summer of 84 to super thriller/dramat z 2018 roku, a więc jeszcze cieplutki:) Pewnego lata grupa chłopców postanawia schwytać seryjnego mordercę. Ich podejrzenia padają na sąsiada ('Nawet seryjni mordercy są czyimiś sąsiadami'). Przyjaciele prowadzą własne śledztwo i odkrywają mroczne tajemnice policjanta Mackey.
Obsada dobrana świetnie, postacie spójne i ciekawe, a historia porywająca i zaskakująca. Gorąco polecam.



A może już widzieliście? Jeśli tak, to jestem ciekawa Waszych wrażeń.

Podczas filmu machałam szydełkiem i zrobiłam kilka szydełkowych śnieżynek. Do świąt daleko, ale takie małe projekty są odprężające. W następnym poście pokażę Wam to moje dzierganie i dam nowe wzory śnieżynkowe:)

Ślę Wam buziaki!

PEACE

24 komentarze:

  1. Ja ostatnio oglądam mnóstwo seriali. Teraz z małżem oglądamy "Belfra", wcześniej skończyliśmy "Watahę".Twojego filmu nie znam, ale poszukam. Opis jest obiecujący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, Ja coś serialom odpuściłam ostatnio. Znajdziesz na pewno ten film, a jak coś to pytaj mnie na maila:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Twoja recenzja spowodowała,że bardzo chciałabym zobaczyć ten film. Mam wykupione cda premium, ale wątpię by był tam ten film, bo on jest z tego roku. Zobaczę. Robisz gwiazdki?! Dobry pomysł. Ja też powoli przymierzam się do typowo zimowego haftu( kompletuję mulinę) Co by nie powiedzieć, czas tak zasuwa,że nie wiadomo kiedy,a przyjdą święta. Ja zazwyczaj mam wtedy problem,żeby zdążyć ze wszystkimi rękodzielniczymi robótkami. Pozdrawiam Cię serdecznie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film autentycznie fajny i ładnie zrobiony. Czułam klimat i podobało mi się, jak wszystko scenograficznie dopracowane.
      Zrobiłam kilka na rozgrzewkę, bo biorę takie leki, po których ręce mam jak nieswoje:D To trzymam kciuki za haft i masz rację, czas zasuwa. Niedawno sobie uświadomiłam, ile już lat jestem we FR i powiem Ci, że wcale tego czasu nie czułam.
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Film nie koniecznie, ale ciekawa jestem Twoich śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, niedługo będą. Właśnie robię im foty:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. No to pokazuj te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście będą na bank, bo teraz światło mam niezłe i robię im zdjęcia:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Nie nasze klimaty ale opis fajny :)
    A przede wszystkim ,,znów jesteś" :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję tytuł, bo chciałabym zobaczyć ten film, Twój opis bardzo mi podchodzi. A gwiazdeczki dobrze, że dziergasz... zobaczysz jak to szybko zleci i trzeba będzie szykować ozdoby grudniowe , niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że Ci się spodoba. Oh tak, czas leci jak szalony!
      Buziaki:))

      Usuń
  7. I think I will like this movie. I love how it seems to reference to the horror movies of the 1980s :-). The trailer reminds a bit of movies like Fright Night, so that's promising! I'm also curious about your snowflakes :-). Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love this reference. Real 1980 ambiance and I liked Fright Night, so it looks we may like similar movies:) Snowflakes will come very soon. Hugs!:))

      Usuń
  8. Zapowiada się ciekawie. Trailer kojarzy mi się trochę ze Stranger Things.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat podobny do Stranger Things i jestem ciekawa, czy Ci się spodoba.

      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Bardzo zachęciłaś:))chętnie obejrzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmu nie znam, ale z chęcią obejrzę, tak samo, jak Twoje śnieżynki szydełkowe :-) Pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimatyczny film i ciekawa fabuła.Śnieżynki niedługo zadebiutują:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. pewnie, że obejrzę!
    lubię kryminały, thrillery :)

    ostatnio oglądałam ciut pokręcony "Dom Kwiatów"
    potem z Córcią "The Rain" pierwszy sezon (ale
    nie wiem, czy przysiądę do drugiego") mam chrapkę
    na "Ukojenie" z Antony Hopkinsem, znasz ten film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super.
      Nie widziałam Domku Kiatów ani The Rain. Ukojenie mi się podobało i myślę, że warto obejrzeć.
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Jak mi się film nawinie to obejrzę a śnieżynki pokazuj jak najprędzej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki będą niebawem, a film na pewno może się nawinąć w oryginale, a wersja pl to nie wiem.
      Buziaki!:))

      Usuń