środa, 31 października 2012

Rekin stylu ♥ Kiedy chodzę po chleb...

Kiedy chodzę po chleb, to zamieniam się w rekina stylu. Wyławiam z szafy różne fajne łachy i pożeram morze kolorowego planktonu.

<-- Sweterek w zabójcze, super wzorki pochodzi z ryneczku a spódniczka z pobliskiego butiku.

<-- Te śliczne dyndające kolczyki są prezentem od Kamili Pomarańczowego Okna, gdzie miałam szczęście już jakiś czas temu wygrać Candy.

<-- Torbę szydełkową z kwadracików babuni z kolei bliżej podziwiać możecie tu.


Jakże mi tu brakuje naszych kochanych polskich lumpeksów... Jak pojadę do PL, to obowiązkowo obskoczę moje ulubione ciucholandy.


PEACE

10 komentarzy:

  1. Świetny kolorowy sweterek :) Ja właśnie dawno w ciucholandzie nie byłam co skutkuje brakami w szafie (zawsze uważam, że mam braki ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak go noszę, to mi od razu się jakoś tak świąteczniej robi...:D

      No kurcze, ale zbieg okoliczności, ja też uważam zawsze, że mam braki w szafie:))

      Buziaki:)

      Usuń
  2. Tak, tak, sweterek jest boski!! NO i baaardzo torba mi się podoba. Marzę o takiej już od jakiegoś czasu - uwielbiam takie kwadraty!
    Pozdr. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No właśnie ja też uległam magii kwadratowej:)

      Pozdrowienia:))

      Usuń
  3. O! .. masz brązowe oko :)
    Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreacja też, ale oko bardziej, bo jest u Ciebie na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie dla moich rybich wdzięków:))

      Pozdrawiam!:))

      Usuń