poniedziałek, 22 października 2012

Papieros dobry na wszystko - lekarz radzi... REKLAMY PAPIEROSÓW VINTAGE

Papierosy Old Gold zamiast leków na gardło! Pomyślelibyście, że takie kiedyś reklamy właśnie kusiły do sięgnięcia po papierosa? To jednak zupełnie nie szczyt szczytów ponieważ pewien pan doktor w pewnej reklamie przekonuje nas, iż papieros pomoże nam w walce z wieloma chorobami a w tym z astmą.












Dr. Batty's firmuje swym nazwiskiem wspaniałe papierosy, które przynoszą ulgę astmatykom. Poza tym papierosy te wpływają również korzystnie na katar sienny i likwidują brzydki oddech. Do tego, paląc papierosy Dr. Batty możemy pozbyć się wszelakich chorób gardła a nawet kataru, zapalenia oskrzeli oraz raka.

Pomyślałby kto, że wystarczy sięgnąć po papierosa i zaciągnąć się samym zdrowiem?:)




Można z Camelami wysłać swoje gardło na prawdziwe wakacje, podczas których te świeżutkie papierosy nasze gardło zregenerują.


W końcu lekarz wie najlepiej, prawda? A lekarz z taką porządną lampką na głowie, to już w ogóle godny jest zaufania każdego.
























Papierosy są dobre dla panów i dla pań. PApierosy Craven stworzone zostały specjalnie z myślą o zdrowiu. Papierosy te  nie tylko nie podrażniają gardła, ale również zapobiegają jego bólom.

Paląc odpowiednio dużo tych papierosów każda niewiasta może cieszyć się pięknym i zdrowym wyglądem.

Do tego, papierosy Craven mieszczą się idealnie w damskiej torebce!

Jednym słowem totalna rewelacja.

To jednak nie wszystkie zalety palenia. Panie po papierosach pięknieją a panowie stają się bardziej uwodzicielscy.





" Dmuchnij jej w twarz dymem a pójdzie za tobą wszędzie"

Dzięki papierosom Tipalet, żadna kobieta ci się nie oprze...









Magiczną moc, jaka zaklęta jest w papierosie znał również Ronald Reagan.



Pan Reagan palił papierosy marki Chesterfield ponieważ lubił papierosy delikatne.



Nie tylko zresztą palił je sam, ale również obdarowywał na święta Chesterfieldami właśnie swoich znajomych.





Nie ma milszego prezentu dla palacza niż paczka Chesterfieldów, które są delikatne i nie pozostawiają nieprzyjemnego posmaku w ustach.

Pan Ronald Reagan to wie, a ty?














Nawet Flintstonowie wiedzą, co dobre i chętnie sięgają po Winstona, kiedy ich żony wykonują obowiązki domowe.


Spójrz prawdzie w oczy i zapal sobie, bo nigdy nic nie wiadomo. Jutro możesz wpaść pod autobus a więc nie żałuj sobie.

Wybór marki należy do ciebie, ale najwięcej doktorów wybiera Camele.
Matki lubują się w Marlboro. Dlaczego? To dziecinnie proste. Marlboro nie dają poczucia przepalenia a do tego działają uspokajająco.
" Zanim mnie zbesztasz mamo, zapal sobie Marlboro"


 PEACE


6 komentarzy:

  1. Dmuchanie w twarz dymem teraz jednak znaczy zupełnie coś innego :D Ja na szczęście nie paliłam i nie palę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa z tym dmuchaniem:) "Ja palę, bo lubię" :P

      Usuń
    2. A ja jem słodycze niestety w dużych ilościach, więc też bez grzechu nie jestem :)

      Usuń
    3. haha, jak to jest grzech to ja już się smażyć powinnam w czekoladowym piekle:D
      Właśnie podżeram sobie śliwki w czekoladzie:))

      Usuń
  2. Ja również grzeszę czekoladą! ;))
    I po 10 latach przerwy znów grzeszę papierosami... ech...
    W zeszłym tygodniu oglądałam "Ptaki" i tam wszyscy ciągle palili! niesamowite było w latach 60-tych kiedy prezenter telewizyjny palił na wizji! Aż trudno w to teraz uwierzyć. Jakby im wtedy powiedzieć, że nie będzie można palić w knajpach, biurach, nie wspominając już o przystankach autobusowych itp. to by patrzyli jak na wariata! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na cenę nie palę już paczki dziennie a zaledwie kilka papierosków, ale nie mogę sobie tej przyjemności odmówić:)"Ptaki" widziałam niezliczoną ilość razy i wiesz, że nie zwróciłam uwagę na palenie? Hehe a we Francji wolno palić na przystankach:)... i kiedy mój luby zapalił sobie raz już w PL na przystanku autokarowym, to został bardzo zbesztany i nie wiedział bidulek, o co chodziło:))

      Usuń