niedziela, 30 października 2016

Halloweenowa opowieść niewielkowymiarowa:) + Prosty halloweenowy makijaż zombie


źródło: https://joshuahoffine.wordpress.com/

Witajcie Kochani! Godzina duchów już tuż tuż, a w Niewielkim Wymiarze impreza. Niektóre serca biją szybciej, gnane pędem ku romantycznym doznaniom, a inne uderzają w rytm skocznej muzyki...

Zapraszam Was serdecznie na relację z wielkiej choć miniaturowej imprezy halloweenowej:

"Pierwsze Halloween w Niewielkim Wymiarze"

Przygotowałam dla Was jeszcze bardzo prosty halloweenowy makijaż zombie. Idealnie nadaje się na ostatnią chwilę:)


Do jego wykonania nie potrzeba żadnych specjalnych składników i jest mocno nieprofesjonalny, ale wygląda całkiem nieźle:)

Może pokusicie się na ten look nawet, jeśli nie idziecie na żadną szaloną imprezkę?

W końcu niecodziennie ma się tak dobrą wymówkę, aby zamienić się w zombie:D















Makijaż zombie z ranami

1.Skóra twarzy
Pod oczami zrobiłam ciemne sińce (cienie do powiek: czarny, zielony, brązowy, niebieski). Następnie użyłam czarnego cienia i czarnej kredki i obrysowałam nią oczy nieco bardziej niedbale niż zazwyczaj:) Roztarłam.

Kontur twarzy  to brązowy cień do powiek i trochę czarnego.

2.Rany
Zrobiłam klej z mąki kukurydzianej (Mąkę zagotowałam w garnku i mieszając czekałam, aż zmieni się w kleistą papkę)

Nałożyłam przestudzony klej na skórę w miejscach, gdzie chciałam mieć rany i zaczęłam nakładać papier toaletowy (oddarłam krawędzie). By rany były głębsze nałożyłam kilka warstw papieru, w razie potrzeby dokładając kleju.

Gotowe rany umazałam pudrem i cieniami do powiek. Czarny cień nałożyłam w środku i dodałam czerwony i brązowy.

Warstwa kleju nałożona bez papieru, stworzyła dziwną skórę.

3.Siniaki
Użyłam cieni do powiek (czerwonego, brązowego, niebieskiego, zielonego, fioletowego)

Pod nosem dodałam brązowo czerwone smugi.

4.Krew
Zmieszałam na twarzy klej kukurydziany z czerwonym cieniem. Krwią pokryłam rany i dodałam trochę tu i ówdzie. Obrzydliwie fajny błysk osocza uzyskałam dodając trochę błyszczyka do ust.
Jak podoba się Wam makijaż zombie? Wypróbujecie go? A może macie już w zanadrzu inne fajne przebranie??
Przesyłam Wam strasznie dużo okrutnie przyjaznych uścisków! Życzę Wam makabrycznie miłego dnia i upiornie fajnego wieczoru!

Wgryzaki   Buziaki:)

PEACE

33 komentarze:

  1. Niesamowity jest ten makijaż. nie wpadłabym na to, że z mąki kukurydzianej i kleju można stworzyć takie rany. Napracowałaś się ale się opłaciło. Fajnie wyglądasz, bardzo realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak już się mąka zagotuje dobrze, to ten klej jest naprawdę fajny i trzyma dobrze. Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Chcesz żebym dostała zawału?!
    Ja mam takie szczęście, że zawsze przyjeżdża do nas kurier w najmniej odpowiednim czasie i wyobraziłam sobie, że odbieram paczkę w takim makijażu. Przyznam, że ta wizja jest dosyć kusząca (tak, tak, spodziewam się w poniedziałek kuriera - był już w piątek ale byłam wtedy z Luśką u weterynarza).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, ten pierwszy z oczkami na łapkach słodki jest przecież:D A ja bym też to chciała zobaczyć, bo kto wie, może by zwiał, albo może by się chociaż trochę wystraszył?:))
      Życzę Lusi zdrówka, a Tobie ślę buziaki!:))

      Usuń
  3. Wyglądasz zombiastycznie :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jedz lalki ! :P lalek sie nie je :D hehe dobre fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeeee??? Arhgggggg...argh... [gulgocze i charczy, nadal wgryzając się w plastik] Dzięki:)))
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Makijaż jest przerażający. Gdybym Cię zobaczyła w realu na pewno bym zemdlała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makeup! Uwielbiam Halloween :D W tym roku trochę bawię się z makijażem...zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Pokaż koniecznie, bo jestem bardzo ciekawa, jaką będziesz postacią?
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Макияж - СУПЕР!!! Я сначала подумала, что это фотошоп:)

      Usuń
  7. Rany wyglądają świetnie !!!! Głupio to trochę brzmi :):)
    Jako żem starą czarownicą , wystarczy że nie zrobię makijażu i już jest gotowe przebranie na Halloween !!! Wreszcie mogę czuć się swobodnie !!! :):):):)
    Co za tym idzie - buziaki nieumalowane :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hihi, ja przez zawsze obecne siniaki pod oczami bardzo naturalnie czuję się w skórze zombie:))
      Buziaki!:)))

      Usuń
  8. Rany boskie, te rany wyglądają jak prawdziwe!! Jestem w szoku, wyglądasz na nieźle martwą :))))
    Ciekawy pomysł miałaś z tym klejem kukurydzianym, dobrze się to wszystko trzymało skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Powiem Ci, że taki klej to do wytwarzania efektów skórnych całkiem się nadaje. Trzymało się bardzo dobrze i nic nie odpadło. Dopiero wieczorem się obrałam i zmyłam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. O matko wystraszyłam się - nie zabardzo lubię tych przebieranek
    ale każdy ma wybór . Ale zdolna jesteś i makijaż wyszedł bardzo realistycznie brrrrr - pozDrawiaM serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja lubię bez okazji również się czasem przebrać, przemalować itp., ale jak jest okazja, to jeszcze lepiej:)) Dziękuję:) Buziaki!:))

      Usuń
  10. Szałowo i strasznie ..niesamowicie!
    ...a nic nie mówiłaś jesteś w realu wizażystką w zombiakowych filmach!!!
    superowe rekwizyty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hihi, chciałabym być taką wizażystką...haha, chwyciłam, co akurat miałam pod ręką i zabawa była super:) Panna Miau nawet zapozowała ze mną:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Już lecę do Niewielkiego Wymiaru :)
    Makijaż rewelacyjny. Wyglądasz
    przestrasznie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki, jak luby wrócił wieczorem, to się zdziwił:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Makijaż wyszedł niezwykle autentycznie, aż się trochę przeraziłam i nie wiem jak teraz zasnę :D Zdecydowanie wolę Twoje "zwykłe" ślicznolice oblicze :-) ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że śniły Ci się same fajne zombie:)) Hihi, mnie kusi, żeby jeszcze zrobić makijaż strasznego klauna:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Tem facet z pierwszego zdjęcia w filmie mnie najbardziej przerażał - choć z tymi oczami wyglądał akurat komicznie. :D A makijaż rewelacja! Wygląda jak prawdziwe. Poradnik przyda mi się na kolejny rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no tak, te oczy są raczej zabawne, ale koncept jak dla mnie genialny:) Dzięki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. Gdybym na ulicy spotkała kogoś z takim makijażem, to chyba pobiłabym swój rekord w bieganiu. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądałaś jak ktoś, dla kogo już za późno
    na wszelką medyczną interwencję - chyba, że
    wiadro przeciwbólowych prochów albo maści :/

    OdpowiedzUsuń