czwartek, 30 sierpnia 2012

The Hitchhiker's Guide To The Galaxy -obejrzany

Obejrzałam własnie świetny film The Hitchhiker's Guide to the Galaxy Garth'a Jennings'a i bezwzględnie muszę przeczytać książki na podstawie, których ten film narodził się. Autostopem przez Galaktykę to pierwszy z pięciu tomów Douglasa Adamsa. Wcześniej było podobno słuchowisko radiowe w BBC (1978) i nawet serial z 1981.

Jako zagorzała i numer jeden fanka serialu Futurama i wierny widz wszystkich filmów z cyklu Futuramy, zakochałam się w komedii The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Widać, że Futurama zainspirowana została właśnie przez The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Już się nie mogę doczekać jak zakopię się w książkowych, kosmicznych przygodach:))


10/10 słoni w kosmosie kocha ten film więc 'DON'T PANIC' i oglądaj śmiało:)) 


PEACE

6 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam Futuramę :) Mogłabym oglądać i oglądać...tak samo zresztą jak Family Guy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w Family Guya nie wciągnęłam, ale chyba dam mu szansę nawet jeszcze dziś:)
      Co do Futuramy, to jest to po prostu moja ukochana nad wszystkie kreskówka. Simpsonowie mnie nie wciągnęli jakoś a w Futuramie uwielbiam dosłownie wszystko. Widziałam wszystkie sezony kilka razy i filmy też po kilka razy:))

      Usuń
    2. Ja Futuramę od niedawna oglądam, ale przyznam, że bardzo mi się podoba. To zdecydowanie mój humor :) Simpsonów oglądałam raz, byłam na tym w kinie, ale muszę pooglądać odcinki, żeby ocenić...z tego typu kreskówek jest też south park, ale to już zupełnie nie przypadło mi do gustu. Widzę, że nie tylko ja lubuję się w kreskówkach :)

      Usuń
    3. No właśnie, humor w Futuramie mnie dosłownie powala:)) Kocham Fry'a i doktora Zoidberga i Bendera:)) South Park to nie moja bajka również.
      Ja kreskówki zaczęłam od Simpsonów a później zobaczyła, że jest Futurama. Tak wsiąkłam w Futuramę, że dosłownie codziennie byłam przyspawana do komputera:) Pamiętam, że oglądałam obok Futuramy jednocześnie jeszcze Star Trek: Voyager ( gdzie uwielbiałam holograficznego dokrota, Seven i Tuvoka:))

      Usuń
    4. Oo, Star Trek: Voyager nie widziałam :) Muszę sprawdzić koniecznie.

      Usuń
    5. Zobacz sobie, bo on się od innych różni. Te pozostałe jakoś mi tak do gustu bardzo nie przypadły jak Voyager... właśnie trafiłam na czarną listę u fanów Star Treka:)))

      Usuń