poniedziałek, 25 lipca 2016

Miniaturowe sweterki szydełkowe +Inne ubranka + Jak zrobić mini guziki?

Witajcie Kochani. Niby ciepło na dworze, ale jednak sweterki zawsze się przydadzą, a to na wyprawę do krainy lodu, a to na chłodniejszy wieczór, czy spacer o wschodzie słońca. Poza tym w sweterku można poczuć się przytulnie milutko przez cały rok:)

Obie lale są bardzo zadowolone i jedzą śniadanko na trawie:)

Co jest w menu? ...oczywiście burgery, które niedawno Wam pokazywałam:)


Lale dostały nie tylko nowe sweterki, ale również spodnie, spódniczkę i czarny top, a do tego pasek z czarną sprzączką. Wszystko to kolorowe i recyklingowe:)

Pasek zrobiłam z kawałka plastiku spod nakrętki napoju gazowanego. Sprzączkę wycięłam z opakowania po żelu pod prysznic.

Również z opakowania po żelu wycięłam miniaturowe guziczki. Polecam Wam taki sposób na robienie guzików dla lalek. Naprawdę się sprawdza. Wystarczy wyciąć kółka, rozgrzaną igłą zrobić w nich dziurki i całość opiłować pilniczkiem.

Guziczki świetnie spełniają swoją rolę. Są sztywne i trwałe i można zrobić je w różnych kolorach i kształtach:)
Najfajniejsze miniaturowe guziki powstają z butelek po żelach pod prysznic i detergentach, Ich plastik jest dość gruby, ale łatwo się tnie.

Co powiecie na takie ubranka i dodatki?:) Wzór na szydełkowe sweterki dla lalek Monster High trafił już do sklepiku. Tradycyjnie jest po angielsku i po polsku.

Teraz już się z Wami żegnam i życzę Wam miłego dnia:) Trzymajcie się cieplutko!:)

PEACE

39 komentarzy:

  1. Очень красиво! Прекрасные вязаные свитера!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetne, a pomysł na guziki rewelacyjny!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i naprawdę bardzo polecam takie guziki. Nie łamią się ani nic i można zrobić różne kolory i kształty. Też gdyby nie było pasującego koloru, to można pomalować lakierem do paznokci:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Fantastyczne ubranka dla lal!!! Wspaniale się prezentują!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Takie guziki mi się robi dość długo, ale naprawdę są fajne. Ładne wizualnie i nie wyginaj się ani nic.
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Zachwycające wszystko! Śliczne te sweterki. Bardzo mi sie podoba oryginalny wzór i wykonanie tego różowego :-) Kubeczek kupiony, czy tez samodzielnie wykonany? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kubeczek kupiony, a właściwie sprezentowany:) W tym roku, jak mi się uda pojechać do PL, to jeszcze będę wypatrywać takich różności w lumpeksach. Mam jeszcze pasujące do niego sztućce:))
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Och... Kubeczek jest cudny! Mówisz, że masz jeszcze sztućce? O matulu... Toż to radość dla Twych lalek! Moje lale patrzą z zazdrością (a ja z nimi ;-) ) :D Pozdrowionka.

      Usuń
    3. No to tylko trzy sztuki, czyli zestaw jednoosobowy, ale jakoś się dzielą:D Wyłowione to wszystko dla mnie z czeluści SH:))

      Usuń
  6. Nice work! Now we need cold weather.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) I can't wait for sweater weater:)
      Hugs!:))

      Usuń
  7. Aww, your girls are sweeties! Pastel shades are perfct for them. ANd I definitely love violet hair color! may be I should get a wig like that...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Right?:) They truly are one of the cutest MH dolls to me. I think this colour fits you very well. I imagine with brown eyes and light skin it'd look spectacular. Hugs!:))

      Usuń
  8. Witaj Kochana :)
    Zaglądam do Ciebie i jeszcze silniej żałuję, że nie mam córki. Chciałabym mieć taką synową :))) Cały strych przerobiłybyśmy na taki laleczkowy świat :) Tam by było klimatycznie :))) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Hihi, nieraz sobie marzę, że właśnie mam strych, a tam taki miniaturowy świat:)) Czytasz w moich myślach! A wiesz co, widziałam w jednym muzeum zaledwie jedną ulicę z takimi wyższymi budynkami i, kiedy tak stałam na tej ulicy, pomiędzy miniaturami, to po prostu byłam wniebowzięta. To niesamowite uczucie i wręcz bajkowe i nie z tej ziemi:) Jak byłam mała, to zawsze marzyłam o domku dla lalek, takim piętrowym, głębokim, wspartym na ścianie. Widziałam u jednej dziewczynki i to było fajniejsze niż rozkładanie wszystkiego na podłodze i wyobrażanie sobie ścian itp. i konieczność składania po zabawie:D A teraz mogę mieć domek choćby w kartonowym pudełku:)) Mam też o wiele więcej lalek niż kiedy byłam dzieckiem:D
      Myślę, żebyśmy miały niezłą zabawę na tym strychu! Wyobraź sobie poziom podłogi i również mogłybyśmy zagospodarować ściany różnymi unoszącymi się w powietrzu konstrukcjami:)) Np. rakieta kapitana Snapa mogłaby wisieć i być odwieszana do lądowania:) Ojej, no widzisz, szkoda, że nie możemy się razem pobawić:/
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. ja też bym chciała się z Wami pobawić :-(

      Usuń
    3. Hihi, ja myślę, że mogłybyśmy się bawić we trójkę i zrobić cały lalkowy świat:) Ojej, a może kiedyś nam będzie dane się razem pobawić?:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Bardzobardzobardzo mi się podobają kreacje dziewczynek! i sama chętnie paradowałabym w nich, tylko że nie jestem taka szczupła i piękna (ale szatą można przyozdobić człowieka, przecież nie szatę człowiekiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiii:)) Haha,no ja też nie jestem, ale uważam, że to w niczym nie przeszkadza i w szacie i bez szaty jesteśmy bardzo ozdobne:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Lalunie mają śliczne sweterki Świetny pomysł na guziki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powiem Ci, że cały czas teraz w nich biegają i wcale się nie pocą:) Dzięki:) Uściski!:))

      Usuń
  11. cudowne sa ! :) i sama nie wiem który bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ten z serduszkiem jest cieplejszy, więc zdecydowanie na chłodniejsze wieczory niż ażurowy:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Piękne lale! A taki sweterek z serduszkiem sama bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hehe, ja Ci powiem, że również bym nie pogardziła:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Piękne są te swterki. Brawo za pomysł z guziczkami. Buziam mocno z Borów Tucholskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Ja Cię też buziam i życzę miłego wyjazdu Kochana:)

      Usuń
  14. Ja też chcę taki sweterek, szczególnie ten brązowy, ale i różowy ma ciekawy wzór :) Patrząc na te bransoletki i guziczki zastanawiam się, czy i sobie by czegoś z takiego opakowania po żelu nie zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no to szydło w dłoń i do dzieła:)) A co chcesz zrobić? Wytniesz coś do zrobienia pełnowymiarowej bransoletki? Ciekawa jestem:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  15. To się nazywa kreatywność :) Zresztą w tak twarzowych sweterkach sama chętnie bym paradowała :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylowe sweterki, takie zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sweterki, bo można się nimi otulać:)

      Usuń