niedziela, 17 lipca 2016

Miniaturowa wata cukrowa z płatków kosmetycznych:) + 2 ciekawe propozycje filmowe

Witajcie Kochani, W ferworze robienia miniaturek, postanowiłam zabawić się w płatkami kosmetycznymi i zrobiłam watę cukrową:)

Moje płatki kosmetyczne były standardowo białe i kiedy już je rozwarstwiłam i przy pomocy kleju przytwierdziłam do papierowej rurki, to sięgnęłam po róż do policzków. Wytarmosiłam watę w tym różu, że hej i tak powstała dość realistyczna, różowa słodkość:)

Nie chciałam, żeby miniaturowa wata cukrowa brudziła mi lalkę i kiedy już ją porządnie uformowałam, to popsikałam mocnym lakierem do włosów. Ten zabieg ją zabezpieczył i również usztywnił. Do tego włókienka waty zaczęły wyglądać prawdziwiej.

Jak podoba Wam się taka wata cukrowa?:)
    ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿      

Cell (2016) (horror) - W filmie występuje John Cusack i Samuel L. Jackson, a historia powstała na podstawie książki Stephena Kinga. Szczerze mówiąc, spodziewałam się fajerwerków i trochę się zawiodłam. Nasz główny bohater jest rysownikiem i pewnego dnia staje się świadkiem apokaliptycznych wręcz  wydarzeń. Rzeczywistość zmienia się na jego oczach i początek filmu jest naprawdę super. Gdybym miała ocenić tylko pierwsze sceny, to bez wahania dałabym dziesiątkę, ale niestety daję pięć różowych słoni, bo dalej jest mniej widowiskowo i mniej ciekawie. Trochę się dłuży i brakuje elementów zaskoczenia, ale i tak polecam ten film. Koncept jest świetny i tym bardziej przerażający, bo w naszych czasach niemal każdy korzysta z telefonu komórkowego, a to właśnie sieć komórkowa wprowadza całe zamieszanie.



The Shallows (2016) (dramat/ thriller/ horror) - Kiedy zaczęłam oglądać The Shallows, to nie byłam nastawiona zbyt pozytywnie. Widziałam już z milion filmów o atakach rekinów i po prostu nie sądziłam, że coś mnie jeszcze w tej materii rozgrzeje. Nasza główna bohaterka wybiera się na odludną plażę, gdzie spędza miło czas na surfowaniu. W pewnym momencie zauważa, że w wodzie nie jest sama. Rozpoczyna się mordercza walka o przetrwanie i wierzcie mi, że przez całe półtorej godziny nie jest nudno. Są chwile autentycznej grozy, niepokoju, wzruszenia i momenty, gdy człowiek się uśmiecha.
Jestem pod wrażeniem sceny z wielorybem i wątku z mewą i daję filmowi The Shallows sześć i pół różowego słonia. Nawet jeśli nie jesteście fanami takich filmów jak  Jaws, to bardzo polecam tą konkretną produkcję.

Widzieliście już któryś z tych filmów? Macie ochotę zobaczyć?
    ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿          ✿  

Niedługo pokażę Wam więcej małych rzeczy i zaproszę na nowe opowiadanie grozy, ale teraz już się z Wami żegnam i życzę Wam bardzo miłego wieczoru:)

PEACE  

23 komentarze:

  1. Сладкая вата выглядит очень аппетитно!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) It was so much fun to make. First I was sorry I didn't cotton balls but finally it turned out nice with cotton pads:)
      Hugs!:))

      Usuń
  2. wata cukrowa? toż to kwintesencja
    dzieciństwa - słodycz, barwa, zapach -
    podstawowe, jakże proste bodźce nie do
    zapomnienia :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się kojarzy z wesołym miasteczkiem:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Naprawdę jak prawdziwa, aż czuję na języku jej rozkoszny landrynkowy smak!
    Obydwa tytuły zapisałam, chętnie obejrzę, gdy złapię trochę wolnego.
    PS. Prawdę mówiąc miałam nadzieję na nowe opowiadanie. Ostatnio dzięki Annie dowiedziałam się, że jednak czasem można oszukać los, i to los kilku wcieleń:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie miałam takich okrągłych wacików i zastanawiałam się, czy z płatków kosmetycznych wata cukrowa w ogóle wyjdzie i powiem Ci, że mnie zaskoczył rezultat:)
      Szczególnie ten drugi polecam, bo ten pierwszy no to ma fajny koncept i początek, ale jak Ty lubisz czytać, to jednak książka lepsza.
      PS. Hihi, będzie jutro nowe i choć dość krótkie, to myślę, że fajnie się kończące:) Ha, a ja jak pisałam to opowiadanie, to się dowiedziałam, że taką adrenalinę można kupić w aptece, bo myślałam, że to się sprzedaje na receptę np. dla alergików itp.:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. I wanted to go to cinema today because of bad weather, but I couldn't find anything interesting for me there(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have nice weather but I just looove watching movies so much. I could spend all days in cinema and yeah, it really sucks when you want to go and there's nothing interesting. Then you can check out online but big screen is a big screen:)
      Hugs!:))

      Usuń
  5. Wata jest fajna, jak prawdziwa.
    Powiem Połówkowi o filmie Cell, mam dwóch zakręconych w tym temacie w domu "szajbusów".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hihi, no to The Cell im się spodoba, bo sytuacja jest trochę podobna jak z zombiakami. Jedynie mogłoby być więcej suspensu i szybsze tempo, ale ogólnie naprawdę jest spoko. A wiesz co, możesz jeszcze ta lista się przyda: https://happyafterblog.blogspot.fr/2012/02/filmy-z-zombie.html Cały czas ją aktualizuję i dodaję nowe, obejrzane filmy z zombiakami.
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Dzięki, zaraz zobaczę tę listę.

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że się przyda:) To są chyba wszystkie horrory z zombiakami, jakie do tej pory obejrzałam. Nie zamieściłam tylko tego: Zombie Ass: The Toilet of the Dead...No bo są na liście również takie niekinowe, ale ten to po prostu...ehhh...szkoda gadać:D

      Usuń
  6. Super wata cukrowa <3 Az slinka cieknie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Dzięki temu lakierowi do włosów wygląda tak apetycznie:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Wata rzeczywiście wygląda bardzo realistycznie, mogłabym ją pociamkać ;))
    Zachęciłaś mnie tym drugim filmem, muszę go poszukać w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki:)) Znajdziesz na pewno i jestem ciekawa,czy Ci też się tak jak mnie spodoba. Ze wszystkich takich filmów o zwierzęcych atakach to jest teraz jeden z moich ulubionych. Dużo osób się zachwycało tym o niedźwiedziu, ale dla mnie The Shallows jest sto razy lepszy.
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Nawet lalki lubią watę cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wata wygląda bardzo realistycznie. Gdyby była większa na pewno bym się nabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Ha, a czujesz jak by taką malutką prawdziwą sprzedawali jako przekąski? Ja bym kupiła:)

      Usuń