sobota, 23 kwietnia 2016

Ostatnia część opowiadania o Katalkach + wiosenny manicure + serial Containment

Udało mi się zrobić zdjęcia do ostatniej części opowiadania Na tropie Katalków! Wreszcie mogę się z Wami podzielić zakończeniem tutaj: Na tropie Katalków cz.5 - 'Czas na nowy początek'.
Niewielki Wymiar to obecnie zdecydowanie najszczęśliwsza kraina mojej rzeczywistości. Serdecznie więc zapraszam Was do lektury tej ostatnie przygody z katalkowej serii.
Aparatem majdrowały moje świeżo wymanicurowane dłonie:)

Do malowania na paznokciach kreseczek i kleksów różnorakich nadaje się świetnie pędzelek od zużytego eyelinera. Polecam:))
________________________________________________________________________________

Na sam koniec chcę Wam jeszcze napisać o serialu Containment (2016). 19 kwietnia ukazał się pilotażowy odcinek i jestem dość zachwycona. W Atlancie wybucha epidemia nieznanego wirusa. Miasto zostaje poddane kwarantannie i możemy śledzić losy różnych ludzi, którzy stają w obliczu tej katastrofy. W serialu nie ma nic nadzwyczaj oryginalnego, ale i tak bardzo fajnie się oglądało i czekam na więcej. Jak dla mnie to mocne siedem na dziesięć różowych słoni.

Mieliście już okazję zobaczyć Containment? Lubicie w ogóle filmy o epidemiach?
________________________________________________________________________________
Miłego weekendu moi Kochani!:) Trzymajcie się.

PEACE

35 komentarzy:

  1. Ciekawie pomalowałaś sobie paznokcie :)
    Co do filmów o epidemiach to bardzo lubię taką tematykę :D
    A teraz uciekam do Twojego Niewielkiego Wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja też i tak wychwytuję te co ciekawsze. Teraz się nawet sporo pojawia ostatnimi czasy i mnie to cieszy:) Tak sobie myślę, że od zombie do ogólnie właśnie tej tematyki wirusowej jest blisko:) To miłego czytania:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Ale masz talent do malowania paznokci. Fajnie to wygląda. Zaraz zajrzę do Niewielkiego Wymiaru:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki:)) Zapraszam oczywiście i mam nadzieję, że Ci się ta ostatnia część opowiadania spodobała:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Классный маникюр!!! Пойду прочитаю окончание рассказа)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо and also for the nice comment under the story:) I'm very happy you liked it. Have a great weekend!:) Hugs!:))

      Usuń
  4. Piękne pazurki, kolorowe, wiosenne, optymistyczne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Niewątpliwie optymizm to mi się przyda chociażby na paznokciach:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Pazurki kolorowe - bardzo fajne. Ja swoich nie maluję, bo bolą mnie po nałożeniu lakieru i muszę szybko zmyć wszystko, ale lubię oglądać różne pazurkowe dzieła. :-) Ciekawa jestem tego serialu. Może w wolnej chwili zerknę...? Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Słyszałam właśnie o takich bolących paznokciach. To prawdziwa ciekawostka. Polecam, bo pilot fajny i już niedługo kolejny odcinek:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Nice post! I wish you happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taki motyw paznokietkowy, jest śliczny i szalony. Bardzo jestem ciekawa opowiadania, zakoñczenia i...nowego początku!
    Lubię bardzo oglądać (i czytać) o epidemiach, i zawsze odpukuję w niemalowane, żeby poza filmem nie mieć podobnych wrażeń..ale co ma być to i tak będzie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))Ja tak samo właśnie mam słabość do epidemii itp. Hehe, to ja też wolę żeby np. nie było plagi zombie naprawdę:D Prawda, nigdy nie wiadomo, co się wydarzy.
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. I just love your nails!! they look amazing!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:)) I'll visit you Alessa. Have a great day!:)

      Usuń
  9. Super paznokcie :)
    Jedyny serial jaki teraz oglądam to "Gra o Tron", a inne jakoś mnie nie wciągają. Chociaż tu też nie obejrzałam jeszcze wszystkich sezonów. Jednak książka była lepsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Oj Grę o Tron też oglądam i mam dobre wrażenia po nowym odcinku:) Nie czytałam książki niestety, ale może kiedyś się zabiorę:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. ⊱✿ . * ☆ * .¸✽ ¸. * ♡ * .✿⊰✽⊱✿ . * ☆ * .¸✽¸ . * ♡ * .✿⊰
    Guten Morgen !!
    Ich kam eine kleine Notiz sticken Sie und Ihre Familie in die Woche einen guten Start wollen und zu kommunizieren, dass es neue Blog für den Tag der Mutter ist , die nur dort passieren und Ihre Kommentare zu hinterlassen , werde ich mit dem kleinen Besuch sehr freuen !!!
    Küsse in ♥
    http://hildasbordados.blogspot.com.br/
    ⊱✿ . * ☆ * .¸✽ ¸. * ♡ * .✿⊰✽⊱✿ . * ☆ * .¸✽¸ . * ♡ * .✿⊰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guten Morgen Hilda:) Ich besuche Dich in die zukunft and ich wunsche alles gute fur die woche.
      Kusse:))

      Usuń
  11. Coś mi się o tym serialu o uszy obiło, chętnie oblukam, skoro polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kolejny odcinek poleciał i powiem Ci, że fajerwerków nie było, ale i tak się fajnie ogląda:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Que bonitas uñas, me encanta su colorido. Un beso muy grande.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear amiga:) Un beso myu grande to you too!:))

      Usuń
  13. Zaszalałaś z paznokciami, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no jakoś sobie urozmaiciłam dzień:) Dzięki:)) Buziaki!:))

      Usuń
  14. Um colorido nas unhas bem interessante e com um ar bem primaveril´.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you:) Have a wonderful day! Hugs!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola Mi querida amiga, me gusta leer tus aventuras y disfrutar de tus obras de arte, el camisón es una preciosidad. Un enorme beso y se muy feliz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:)) Un enorme beso to you too my dear amiga!:)

      Usuń
  17. pazurki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakże impresjonistyczne szpony -
    jak malowidła na płótnach :DDD
    a wczoraj ze ślubnym oglądałam
    Inwazję z N.Kidman i Craigem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Oo, fajny jest ten film. W ogóle wszystkie Body Snatchers mi się podobały:)

      Usuń