piątek, 1 kwietnia 2016

Mała sukienka w stylu Atlantis i ja w szarawarach ✌

Witajcie Kochani:) Znów chwyciłam za szydełko i wydziergałam coś małego. Tym razem powstała sukienka inspirowana tajemniczym miastem Atlantis.

Jak się Wam podoba to ubranko? Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej zdjęć, to zapraszam do sklepiku, gdzie znajdziecie także wzór: AtlantisTale.

Z czym kojarzy się Wam Atlantis? Ja w wyobraźni widzę piękne niebieskie niebo i tętniącą życiem metropolię, rozciągającą się pośród zielonej gęstwiny, Po ulicach miasta przechadzają się kupcy, filozofowie, obywatele Atlantis i przybysze z innych krain. W centrum jest bardzo tłoczno, ale za to na peryferiach czeka błoga cisza i spokój, odbijający się w taflach tajemniczych jeziorek.
_   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _
A moja pełnowymiarowa kreacja wygląda tak:)

Sweterek z pieskiem rozwesela, a w szarawarach jest bardzo wygodnie. Dzięki butom za kostkę nie marznę, a lekki mięciutki płaszczyk mnie nie przegrzewa:D Czapka z kolei pilnuje niesfornych włosów i osłania od wiatru, bo coś ostatnio wietrznie się zrobiło. Jest bardzo kolorowo, przytulnie i wygodnie.

Szkoda tylko, że nie jestem w Atlantis:)

Rozmarzyłam się na samą myśl o czystym powietrzu i dzikiej przyrodzie. Życie w takiej bajkowej krainie zapewne byłoby bardzo bajkowe...no chyba, że raz dwa zjadłby mnie niedźwiedź albo wieloryb jakiś...hmmm:)



Życzę Wam bardzo miłego dnia i pogody ducha:)



PEACE






48 komentarzy:

  1. sama bym chciała taką sukienkę dla siebie ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Ci się podoba:) Buziaki!:))

      Usuń
    2. Też mogę się pod tym podpisać, wszyscy by się oglądali na ulicy ;)

      Usuń
    3. Hihi, no może by powstał jakiś nowy trend?:) Kto wie?:))

      Usuń
  2. Lala w rewelacyjnej kreacji nawet ja bym na taką się skusiła ;)
    Świetnie wyglądasz fajne szarawary i czapka urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Lala bardzo się cieszy z nowego ubranka i teraz cały czas w nim bryka:D Dziękuję:)
      Uściski!:))

      Usuń
  3. Las dos estáis muy guapas, la muñequita muy elegante y tu muy divertida, el detalle del perrito me encanta. Un beso enorme querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) I'm sending you un beso enorme too my dear amiga! Have a wonderful day:))

      Usuń
  4. Laleczkowe wdzianko jest cudne! A ten piesek na sweterku to mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No właśnie mnie ten piesek urzekł od razu:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Atlantis to dla mnie czyste tafle wody i nowoczesne budynki. Wszystko w zielono niebieskiej kolorystyce :D
    Piękna sukienka :)
    Twój sweterek z pieskiem faktycznie rozwesela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślę, że byłoby dużo zielonego i niebieskiego i jeszcze złoty, czerwony i różne inne takie jaśniejsze kolory. Ciekawe by było móc spędzić chociaż jeden dzień w tym mieście:) Dzięki:) Hihi, prawda? No po prostu mi się bardzo ten piesek spodobał.
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Ale wiosenna jesteś, te szarawary są cudne, mój kolor! :)
    A sukienusia lali perfekcyjnie zrobiona i jest naprawdę bardzo ładna, szczególnie jej góra, już widzę się w takiej bluzce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie dawać wiosennej depresji:) Hihi, dzięki:)) Bluzka z takim kołnierzem by była fajna. Buziaki!:))

      Usuń
  7. Прекрасное платье! Дракулауре платье очень идет)
    Мне очень нравится ваша шапка!!! Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) I'm happy you like the dress. This hat is very comfy and so soft. I like it a lot too.
      Have a wonderful day!:) Hugs!:))

      Usuń
  8. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm totally in love with your earrings! SUch boho style is my fav and I collect similar earring myself) Should find some more this spring!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanx:) I like them a lot. They are big but very light so they don't drag the ear. Happy earring hunting then:) Hugs!:))

      Usuń
  10. Sukieneczka bardzo twarzowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienusia :) Też czasem szydełkuję dla Monsterek, bardzo je lubię :)

    Szarawary super! Uwielbiam takie spodnie! Mam takie żółte i w planach kolejne, bo na lato nie ma nic wygodniejszego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też mam słabość do tych lal. Po prostu jest w nich coś takiego, czego nie umiem wyjaśnić:)

      Dzięki:) Ja tak samo. To dla mnie najwygodniejsze spodnie na świecie:) Żółtych akurat nie mam, ale to się może zmienić:)))

      Cieplutkie pozdrowienia!:))

      Usuń
  12. Lalka w tej sukience wygląda ślicznie. Fajne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lala się cieszy z nowego ciuszka:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Piękny zestaw na wczesny kwiecień! a kolczyki masz cudne, i masz niepowtarzalny styl. (Oczywiście na ten wczesny kwiecień jest Twoja garderoba, bo w Atlantis na pewno jest dużo cieplej, słoneczniej, piękniej, mądrzej i pojechałabym tam w każdej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:) Hihi, w Atlantis mają zdecydowanie wyższą temperaturę, ale jest przyjemnie przez tą całą wodę dookoła:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. Śliczne ubranko dla panienki zrobiłaś. Podziwiam, bo ja nie potrafię szydełkować :)
    PS - masz uroczy uśmiech :)
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A wiesz co, gdybyś miała ochotę się nauczyć, to wierz mi, że to nie jest trudne. Potrafisz się skupić na szyciu, to myślę, że z szydełkiem byś nie miała najmniejszego problemu. To jest fajna zabawa i ogromne odprężenie tak sobie szydełkować:)

      Bardzo dziękuję:D

      Buziaki!:))

      Usuń
  15. Hejka :)
    Zawsze uśmiecham się do twoich prac bo wyobrażam sobie, że dziergasz je pod lupą :)))))))) I pewnie bardzo się nie pomyliłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Hihi, z taką lupą przyczepioną na specjalnej opasce do głowy?:) To by było czadowo, mieć coś takiego!:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  16. Świetna kiecka - misterna robótka ! Szarawary też są super i fajnie w nich wyglądasz, muszą być super wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Świetnie się ją dziergało. Bardzo dziękuję:) Rzeczywiście są super wygodne i bardzo przyjemnie się w nich chodzi.
      Buziaki!:))

      Usuń
  17. Bardzo wesoły piesek na sweterku, z takim przyjacielem nie można mieć złego humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, działa na samopoczucie bardzo:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  18. looking good girl! :)

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne jest zestawienie kolorów w sukience, bardzo eleganckie. A twoje szarawary w typowo wiosennym,wesołym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Och tak, już właśnie czuję wiosnę, choć dziś jest przyjemny wiaterek i chmurki:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  20. Genialna sukienka ! Lala pewnie zachwycona :) Twoja stylizacja- jak najbardziej jestem za ! I zgadzam się z poprzedniczką, masz śliczny uśmiech ! NIe chowaj Go za bardzo :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Lala zachwycona rzeczywiście i cały czas traz biega w tej sukience:) Dzięki:) Bardzo mi miło:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  21. ⊱✿.*☆*.¸✽ ¸.*♡*.✿⊰✽⊱✿.*☆*.¸✽¸.*♡*.✿⊰
    Vim bordar um recadinho no seu blog para lhe desejar um feliz final de semana e te convidar para visitar meu canal no youtube e coloquei um vídeo lá mostrando como ficou meu ateliê depois da pintura, ficou bem simples e do jeitinho que eu gosto de trabalhar. Se gostar do vídeo deixa lá um joinha e um comentário que eu vou amar demais! Agradeço desde já sua atenção :)
    https://www.youtube.com/watch?v=vRkRrhm81JE
    http://hildasbordados.blogspot.com.br/
    Beijos em todos no ❤
    ⊱✿.*☆*.¸✽ ¸.*♡*.✿⊰✽⊱✿.*☆*.¸✽¸.*♡*.✿⊰⊱✿.*☆*.¸✽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Hilda, I'll drop by for sure. HAve a great week!:))

      Usuń
  22. jamnisio do schrupania -
    ale to sukienka wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Hihi, no ten piesio jest milutki po prostu i od razu mnie urzekł:)

      Usuń