sobota, 24 marca 2012

Hard rock, un autre reg[h]ard - Lomme wystawa metalowa

Ostatnio wybrałam sie do Lomme na bardzo fajną wystawę fotograficzną, prezentującą inne spojrzenie na muzykę metalową i hard rock pod tytułem właśnie Hard rock, un autre reg[h]ard.
Wystawa miała miejsce w  Maison Folie Beaulieu. Prezntowane zdjęcia były autorstwa kilku francuskich fotografów i wszystkie przedstawiały artystów krajowych i zagranicznych, którzy gościli na scenach północy np. w Lille w hali Zenith. Nie jestem specjalistą od francuskiego heavy metalu i oczywiście wielu wykonawców wcale nie znałam. Na fotografiach znaleźli się jednak także: Alice Cooper, Kiss czy Motorhead. Najbardziej podobała mi się część wystawy, w której sceniczne  zdjęcia wykonawców skontrowano z ich zdjęciami z życia prywatnego oraz podpisano jakie zawody wykonują owi wykonawcy. Można się było uśmiechnąć i to nie raz, patrząc na te porównywanki.
Oprócz zdjęć członków zespołów, miejsce na wystawie zajęły również prace przedstawiające publiczność podczas koncertów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz