sobota, 17 marca 2012

Elevator 2012- obejrzany

Zabierając się do tego filmu, zdecydowanie nie spodziewałam się fajerwerków. Horrorów o windach było i było i tyle. Jednak muszę przyznać, że Elevator z 2012 roku zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Nie jest to oczywiście film z półki 'wybitne kino', ale i tak uważam, że miłośnik dobrego horroru i thrillera, nie zawiedzie się. Film jest lekko krwawy, z krótko brzmiącą acz aż nader wyraziście nutką psychologiczną, akcja w miarę szybko posuwa się do przodu i ogólnie jest nawet, nawet. Nie brakuje nawet elementów humorystycznych.  Uważam, że oglądając ten film, nie straciłam czasu, dobrze się bawiłam i dlatego właśnie uważam, że film jest godny polecenia.
W mojej skali słonikowej, Elevator dostaje w pełni zasłużone 6 słoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz