środa, 1 czerwca 2016

Miniaturowe buteleczki z koralików i półeczki z patyczków po lodach:) + Szybka przekąska z pieczarek

Witajcie:) Ostatnie dni cały czas spędzam na ponownym urządzaniu domku w pniu drzewa. Kuchenkę widzieliście już w poprzednim poście, a dziś chcę Wam pokazać miniaturowe buteleczki z koralików i półeczki z patyczków po lodach i szaszłyku.

Zrobiłam także tajemniczy bukłak (jest na najwyższej półce) i powstała dziwna kość, która zapewne służy Pelasi do jakichś magicznych celów.

A widzicie, co znajduje się w miseczce na dolnej półce? Pelasia jest fanką grzybów i ja także je lubię. W moje ręce wpadły pieczarki i postanowiłam zrobić sobie małą przekąskę.
  ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓          ↓    Najpierw grzybki umyłam. Wykręciłam nóżki i posiekałam je drobniutko z szalotką. Tą siekankę przysmażyłam na maśle i użyłam jako nadzienia.
Wypełnione usmażonymi z szalotką nóżkami kapelusze dopełniłam startym żółtym serem, posoliłam i na czubkach tego szybkiego farszu ułożyłam ździebełka masełka.
Nadziane kapelusze wrzuciłam na gorące masło i po  kilku minutach miałam smakowitą grzybową przekąskę.

Lubicie grzyby? Jeśli tak, to polecam te super proste i szybkie faszerowane pieczarki. Wystarczy taka minimalna ilość składników, aby powstało coś smacznego:)

Życzę Wam moi Kochani spokojnego, miłego dnia♥
PEACE

38 komentarzy:

  1. Sama wykonuję takie pieczarki czasami. Jak trafię na większe to i oliwkę wrzucam do środka...fajna przekąska :)
    Półka wygląda na prawdę ciekawie no i te buteleczki...fajnie to wszystko wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oliwką muszą być też pyszne. Bardzo lubię oliwki i nieraz sobie kupuję na rynku do pojedzenia. Zwykle nie zdążam nic z nimi ugotować, bo szybko znikają:)) Dziękuję:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Прекрасная мини полка с волшебными вещицами! Красивые фото!
    Мне понравился ваш рецепт! Люблю грибы)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) I started to put it all in the dollhouse today but I still need some more furniture so the project stays open:)
      Hugs!:))

      Usuń
  3. Cuanto trabajo y que bonito, los detalles están preciosos y las setas uuuuuuuummmm que ricas. Un beso muy grande mi querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias mi querida amiga:) Un beso muy grande to you too and sweet dreams!:))

      Usuń
  4. Excellent post (as always)!Thank you

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam pieczarki, mogłabym je jeść codziennie. To, co posłużyło Ci jako nadzienie ja kładę na bułkę, zapiekam i mam zapiekankę :)))
    Buteleczki fajne, każda inna :) I ta kość, niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zapiekanki uwielbiam! Przypomniałaś mi o nich i teraz na noc zgłodniałam:D Ja zawsze robiłam na chlebku nasmarowanym sowicie masłem, ale na bułce też bym wszamała z apetytem:D Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. I don't know why, but I really want such a small shelves, as on the first photos! I've always had a thing for small things XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, I'm glad you like it. I fully understand the thing for small things:D
      Hugs!:))

      Usuń
  7. Nie tylko szybka przekąska, ale jest bardzo elegancka! o jej smaku nawet nie wspomnę, bo zrobię się zbyt głodna, żeby zrezygnować z opychania się na noc... (pieczarek teraz nie mam, więc nie ma mowy o żadnym zapokojeniu:)) a Pelasia ma zaczarowaną kuchnię, i nawet grzyby też ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, mnie jeszcze jedna została, to jak coś wpadaj, Pelasia nam upitrasi, a jak by było mało to mamy jeszcze te Pelasiowe z masy solnej:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Jakie to piękne. Jesteś niesamowita. Pieczarki lubię, dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Przepis polecam, bo taki prosty i szybciutki, a grzybki wychodzą smaczne:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Półeczki i buteleczki bardzo mi się podobają. Faszerowane pieczarki na pewno są smakowite. Ja robię pieczarki w panierce: jako, bułka tarta, troszkę soli i na gorący olej. Smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Oj są i powiem Ci, że takie w bułce tartej też bardzo lubię:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Super zrobiłaś miniaturki.Ja pieczarki nadziewam mięsem mielonym.Pieczarki bardzo lubię więc i ten przepis spróbuję.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Z mielonym też na pewno są bardzo smakowite. Super, że ten przepis Ci się przyda:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Nie jestem wielbicielką grzybów ale chętnie jem pieczarki. Lubię panierowane pieczarki. Takich nadziewanych jeszcze nie jadłam ale myślę, że też by mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam grzyby. Takie danie z pieczarek bardzo by mi smakowało - muszę wypróbować przepis.
    Fajnie wymyśliłaś te półki i buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i to w każdej postaci właściwie i smażone i surowe i pieczone i marynowane. Polecam to danie, bo jest mega szybkie:) Dzięki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Zgłodniałam, a w domu nie ma nic do jedzenia :( dzieci śpią więc nie mogę iść do sklepu, i co ja teraz pocznę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, a mnie się grzybki powoli kończą:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. A ja wczoraj kupiłam takie ładne, duże pieczarki.
    Będą idealne na taką przekąskę! Dzięki za pomysł.
    Wyposażenie domku - rewelacja!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Mam nadzieję, że przekąska Ci smakowała:) Dziękuję:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  15. Też mam lalkę i chcę zrobić dla niej domek, ale nie mam czasu, tylko zbieram rzeczy, które kiedyś wykorzystam :-)
    Pieczarki bardzo interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie zbieram rzeczy:) Ten mój drzewny domek już od dawna mam, ale ostatnio właśnie w nim zmieniam to i owo:) Hihi, są naprawdę smaczne:)
      Trzymam kciuki za nowy domek Twojej lali!
      Buziaki!:))

      Usuń
  16. Te mini mini rzeczy są super, świetny pomysł :) a pieczarki też tak robię, pychota :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miniaturowe dziela ja zwykle ujely mnie za serce :) A pieczarki po prostu ...slinka mi cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hihi ,polecam takie pieczarki oczywiście, bo naprawdę są mniamuśne:)

      Usuń
  18. sympatycznie użądzony domek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powoli dodaję to i owo i niedługo wrzucę całość:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają smakowicie! U mnie dziś był sos pieczarkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Lubię sos pieczarkowy. Pyszny jest z makaronem, albo z ziemniaczkami, ojej....mmmmm:)

      Usuń