niedziela, 17 stycznia 2016

Szydełkowa kreacja Ever After High ( sukienka, spiczasta czapeczka, buty)

Witajcie Kochani. Dziś wreszcie mogę Wam pokazać, nad czym pracowałam ostatnio. Zaczęło się od tego, że do głowy zapukał mi pomysł na malutką sukienkę. Miała być taka trochę bajkowa, dziewczęca i delikatna. Chwyciłam więc za szydełko i zabrałam się za dzierganie. Kiedy już sukienka była gotowa, zachciało się lali kapelusika. Postanowiłam, że będzie jej pasował spiczasty pixie z szarej włóczki. Skojarzył mi się z kosmosem i naszyłam na nim ciała niebieskie w postaci różnych koralików:) Gdy lala miała już i sukienkę i kapelusik, to aż prosiło się o parę bucików. Zdecydowałam, że będą proste, pasujące do kapelusika i że lala będzie mogła w nich samodzielnie stać. Wymyśliłam, że wnętrze bucików zrobię z korka i w ten sposób zapewnię lali równowagę. Na sam koniec dodałam długie korale.
Wszystko się udało i oto przed Wami bardzo zadowolona lala, ubrana od stóp do głów:)

Jak podoba się Wam nowa kreacja lali? Mam już ogólny zamysł, kim będzie w Niewielkim Wymiarze i brak mi jeszcze odpowiedniego imienia, ale mam nadzieję, że wkrótce przyjdzie mi ono do głowy:))

Jeśli jesteście ciekawi, jak wypełniłam buciki recyklingowym korkiem, to zapraszam Was do warsztatu w Laleczkowie: korkowe wkładki do lalkowych butów. Wzór na szydełkową sukienkę dla Ever After High trafił już do sklepiku: Ever After High dress.

Trzymajcie się cieplutko! Życzę Wam miłej i spokojnej niedzieli, cudownych chwil błogiego relaksu i wszystkiego dobrego:)
Buziaki!:))

38 komentarzy:

  1. Lalka ubrana kosmicznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki:) Teraz sobie stoi obok mnie i czeka na kosmiczne przygody:) Uściski!:))

      Usuń
  2. Thank you:) Have great weekend too!:)xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny strój! Zachwyciła mnie szczególnie czapka. Ten przechylony czubek ogromnie mi się spodobał i wyobraziłam sobie... choinkę zrobioną tym wzorem z takim właśnie opadającym wierzchołkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Prawda, choinka by była fajna i jeszcze sobie wyobrażam gwiazdkę, doczepioną do tego opadającego wierzchołka:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Прекрасное платье!!! Очень понравились шляпа и обувь!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) The dress came first and then the dolly specifically requested this hat and booties:)
      Hugs!:))

      Usuń
  5. AH, so cute)) Love the small book she reads!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:)) She really likes to read books:)
      Hugs!:))

      Usuń
  6. Hello from Spain: fabulous creations. Great looks. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio takie fasony są bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to ziemska moda dociera do Niewielkiego Wymiaru:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. O nie, sukieneczka pod kolor oczu! boski wzór i piękny komplecik wymyśliłaś dla tej panny. Jestem pewna, że ta piękność zrobi spore zamieszanie w Niewielkim, ... no to się będzie działo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Hihi, jeszcze nie wiem sama, co to będzie, ale ogólny zarys już mam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Leżąca pozycja lalki z książką w ręce jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dobrze jej się czytało na leżąco:)
      Uściski!:))

      Usuń
  10. Ślicznie wygląda laleczka, ciuszki rewelacyjne, chyba zacznę myśleć o takim miniaturowym świecie dla wnusi.
    Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Oj Kochana, na pewno wnusia będzie zachwycona. Będziecie mogły razem wymyślać przygody i będziecie się super bawić. Lale to cudowna pożywka dla wyobraźni i można dla nich robić różne różności praktycznie z niczego:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Thank you:) Must be the colours and pixie hat:) She is a lot of fun to dress:)
      Hugs!:))

      Usuń
  12. nie dziwota, że panienka zadowolona, skoro
    i nie zmarznie, i może śmigać w stabilnym obuwiu,
    i czeka Ją jeszcze tyle nowych wyzwań u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, mam nadzieję, że się zaaklimatyzuje w nowej roli, jaką dla niej powolutku wymyślam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Genialnie zrobiłaś tę czapkę, taka dla elfa. Sukienka jest także mega. Śliczne robisz te stroje lalom. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jak zrobiłam sukienkę, to zauważyłam szary motek włóczki i tak wpadłam na tą czapkę:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. Super cute outfit and shoes, and the little book is great! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) I think that in the small dimensional future she's gonna have a lot to do with books, but for now it's just my guess:) Hugs!:))xxx

      Usuń
  15. Kreacja czadowa! Ta czapeczka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Lala cały czas w tej czapce teraz biega:))

      Buziaki!:)

      Usuń
  16. Wdzianko wyszło Ci super wszystko do siebie idealnie pasuje, ciekawe jakie otrzyma imię :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też się zastanawiam, jakie imię sobie wybierze?:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  17. Oooooooooohhhhhhhh, ¡que maravillosa obra de arte! Eres genial, enhorabuena por tus maravillosas manos, un abrazo enormeeeeeey muchos besos mi querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello my dear amiga! Thank you for a nice and warm comment:) I'm sending you enorme besos too and a big hug:))

      Usuń
  18. bardzo fajna :d pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie ubrałaś lalę; najbardziej podoba mi się kapelusik.
    Ma piękne oczy; zasługuje na oryginalne imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Och widzisz, a i mnie właśnie te oczy bardzo się spodobały. Najpierw chciałam zupełnie inną lalę z tej serii, a jak zobaczyłam tą, to przepadłam:) Jeszcze imienia nie ma, ale czuję, że jak już będę pisać opowiadanko, to coś mi zaświta:)

      Usuń