piątek, 15 lutego 2013

Gdzie jest kotek? Konkurs w Klubie Kota:)

Postanowiłyśmy z Panną Miau wziąć udział w konkursie, który organizowany jest przez Klub Kota Jasna 8. Konkurs nosi tytuł "Zgadnij, gdzie jest kotek...".

Wysyłamy to foto:

































Tego dnia zabawom nie było końca i już poza konkursem mam dla Was całą pudełkową sesję:









































Jeśli chcecie swojego kotka zapisać do konkursu, to info znajdziecie tutaj. Trzeba się spieszyć ponieważ dziś już ostatni dzień zapisów. Później będzie głosowanie:)

PEACE




7 komentarzy:

  1. Fotka konkursowa rewelacyjna! Panna Miau świetnie się zakamuflowała!!:))
    Powodzenia życzymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki:)) Mnie się bardzo podoba Lucuś w reklamówce. Zanim przeczytałam KOT NINJA, to właśnie z kotem ninja miałam pierwsze skojarzenie, jak na to foto patrzyłam:D

      Mam nadzieję, że z kilka osób zagłosuje na Pannę Miau żebyśmy nie były na szarym końcu:D

      Usuń
  2. ooo jaki kotecek śliczny ^^
    ucałuj go ode mnie ;)) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu kotka i oczywiście ucałuję:)

      Buziaki i pomruczki od Panny Miau!:))

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Rozbawiły mnie :) Ja na pewno na was zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój malutki pudełkowiec:) Będziemy Ci wdzięczne za głos:))

      Usuń
  4. Śliczny kotek ;)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń