środa, 11 września 2013

Powitanie jesieni - sweterkowo

No i lato się skończyło. Jesień polewa nas deszczem, smaga wiaterkiem i cieplejszy strój staje się koniecznością. Mimo iż do kalendarzowej jesieni zostało jeszcze parę dni, to spokojnie można już zacząć się przestawiać na sweterki.



























Wyciągnęłyście już z szafy jesienne odzienie?
Ja cały czas cieszę się jeszcze sandałkami, ale to chyba ostatnie podrygi. Już niebawem jedynie kolczyki w gorących klimatach będą przypominały mi o lecie.






















Powiem Wam, że czekam z radością na pierwsze kolorystyczne oznaki jesieni i z całą pewnością wybiorę się do parku na małe szuranie pośród liści. Choć lata troszkę mi szkoda, to jesień jest niewątpliwie moją ulubioną porą roku, ponieważ zawsze niesie mi ona spokój i ukojenie. Lubię deszcz, a jego z pewnością nie zabraknie jesienią na północy Francji i cieszę się jak dziecko, kiedy mam okazję schylić się po świeżutkie kasztany. Krótsze, jesienne dni pozostawiają więcej czasu na ciche wieczory, a ja takie wieczory bardzo lubię, nawet jeśli spędzam je samotnie. Życzę sobie i Wam miłych i kolorowych, jesiennych chwil.

PEACE

PS.
Piosenka Hubert-Félix Thiéfaine'a Mathématiques Souterraines ode mnie dla Was z Youtube, a ja biegnę posłuchać na gramofonie:) Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo ja słucham i słucham i słucham:) A może już znacie?

10 komentarzy:

  1. Jesień jeszcze przeżyję, ale zima to będzie męka dla mnie :)
    Fajowe masz te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą nie lubię tylko ślizgawek na chodnikach:)

      Dziękuję.Są przywiezione z PL:)

      Buziaki!:)

      Usuń
  2. ja lubie tylko lato, wlasnie zaczelo padac i jest juz chlodno, brrr...
    a co ja widze ,brzuszek?czy tylko sie najadlas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też się rozpadało i podobno ma tak lać przez kilka dni o.O

      tylko się najadłam:P hihih,mam nadzieję:S

      Buziole!:)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie wyciągam, udaję że nadal jest gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 15 stopni, nici z udawania:)

      Gorące pozdrowienia!:)

      Usuń
  4. Zdedcydowanie mi tu brakuje : ciepluchnych geterków, ocieplenia rękowego i wielgachnej chuścioory! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już teraz to się robi czas najwyższy na takie dodatki:) Dziś po prostu jest mróz...aż strach z domu nos wyściubić.

      Usuń
  5. Cute earrings and a lovely sweater!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) The earrings were bought in Poland this year during my little shopping trip and the sweater is really old and it's actually one of my favorites:)

      Usuń