sobota, 29 czerwca 2013

Obserwuj przez Bloglovin itp. itd.

Moi Kochani, Przypominam Wam, że pierwszego lipca nie będzie już można obserwować blogów przez Google Reader. Zachęcam Was do skopiowania listy obserwowanych blogów na platformę Bloglovin.
Skopiować listę obserwowanych blogów możecie jednym kliknięciem. Więcej o tym co i jak TUTAJ.

Będzie mi bardzo miło, jeśli dodacie mnie na Bloglovin >> Follow on Bloglovin i zostaniemy w kontakcie:)

Posty wrzucam także dość często do czytnika Google Plus i jeśli macie ochotę, to zapraszam do dodania mnie do kręgów:








Korzystam także z Facebooka i tam również czasem zamieszczam info o nowych postach na blogu i konkursach, w których uczestniczę itp. Możecie śmiało zapraszać mnie do znajomych:

Happyafterblog Totylkoja




PEACE

1 komentarz:

  1. dzięki za tego posta::P skopiowałam wszystkich więc mam i ciebie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń