piątek, 15 lutego 2013

Warm Bodies - obejrzany

Obejrzałam Warm Bodies, spodziewając się komedii, horroru i romansu. Film zaczął się nie najgorzej, ale im dalej brnęłam, tym bardziej zawiewało nudą. Żarcik słaby i niewiele z horroru oprócz obecnych zombie. Romans był, nie powiem.
Cóż, wiele osób zachwyca się tym filmem. Ja raczej się nie zachwycam bo po prostu widziałam wiele lepszych filmów komediowych z zombie.
W Warm Bodies mamy wątek romansowy zombie z człowiekiem.Nie jest to nowość a podobny wątek dał nam na przykład Yuzna w Return of the Living Dead 3 z 1993 roku.
W Warm Bodies ojciec żywej dziewczyny nie popiera związku z nieumarłym chłopcem i jest to ewidentnie rozwodniona kalkomania szekspirowska.
Jeśli macie ochotę obejrzeć romans z zombie, to film polecam. Jeśli oczekujecie ubawu po pachy i ciekawej fabuły, która waszą uwagę przykuje do ekranu na 98 minut, to możecie się trochę zawieść.

Warm Bodies oparty został na książce pod tym samym tytułem. Książki nie czytałam, ale podobno różnica jest spora między książką a filmem i szala przechyla się na korzyść książki.

Za film daję pięć i rozgotowane pół słonia.

PEACE

10 komentarzy:

  1. Dałam, dałam :) stwierdziłam, że jak już zrobiłam to dam. Reakcja mojego męża byłą taka jak się się spodziewałam, wzruszył się i wtulił się we mnie jak małe dziecko :)

    Może obejrzę ten film o którym piszesz bo już nie mam pomysłów co mogłabym obejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG:) Hihi, aż mi się łezka zakręciła w oku. Mój z kolei odrobinkę lakonicznie podszedł do pudełka, ale jak zapytałam, czy mu się podoba to powiedział, że tak, tylko mogłoby być wyższe:P

      No zobacz sobie, nie jest zły. Jak lubisz horrory, to możesz śmiało zaglądać w mojego taga filmowego i oczywiście zapraszam Cię do przewertowania Listy filmów z zombie

      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Nie chadzam na zombi, to mnie ten film chyba nie zainteresuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zombie w tym filmie są, ale szczerze mówiąc niewiele zombizmu w tych zombie. Może Ci się nawet spodobać, jeśli lubisz romantyczne komedie:)

      Wysłałam Ci zgłoszenie konkursowe z foto Panny Miau:D


      Usuń
  3. Hmm jeszcze nigdy nie oglądałam z Zombie innego gatunku niż horror :) Może wato spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest to pokraczny film, ale jeszcze nie taki najgorszy:) Nie ma w nim horroru i trochę się dłuży, ale jest ok:)
      A widziałaś Shaun of the Dead albo Zombieland? To są fajne komedie zombiowe:))

      Buziaki!:)

      Usuń
  4. Napisałam Ci dłuższy komentarz, ale pokazał się jakiś błąd i nie wiem czy dostałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co napisałaś? Dostałam tylko to, co pokazane:(

      Usuń
    2. Napisałam, że prawie bym Cię okłamała, ponieważ Shaun of the Dead oglądałam ale sporo czasu temu i zupełnie zapomniałam o tym filmie, a podobał mi się :) A ostatnio obejrzałam fajną parodię "Zmierzchu"...tytuł to "Wampiry i Świry". Może oglądałaś :)

      Usuń
    3. Mi też się podobał:)) A nie, nie oglądałam Wampiry i Świry, ale Zmierzch obejrzałam:)

      Usuń