sobota, 2 lutego 2013

Babybel wosk - serek Babybel i Alfred

Francuski serek Babybel w wersji miniaturowej znany jest chyba powszechnie każdemu. Jest on wspaniałą przekąską i warto wspomnieć, że produkowany jest nawet w wersji koszernej i halal:)

Kiedy rozwiniemy szeleszczący foliowy papierek, to naszym oczom ukaże się czerwona osłonka z wosku.

Tej osłonki nie jemy i użyć możemy jej do ehmm...wyższych celów...

















<------- Przedstawiam Wam Alfreda.
Alfred został ukulany z wosku po serku Babybel i ma się świetnie w swojej skórze.
Alfred wspiera całym sobą ideę kreatywnego recyklingu i uśmiecha się do Was wesoło.


Czy Wy też robicie ludziki z wosku po serku Babybel? :)









Alfred zawędrował dziś aż nad magiczne źródełko, gdzie mieszka pokryta rybią łuską wróżka, znana ze spełniania życzeń.
Udało się Alfredowi wywołać wróżkę ze źródełka i po krótkiej rozmowie nakłonił ją do wyczarowania czerwonego jabłuszka i zielonego żółwia.

Co Alfred zrobi z jabłuszkiem i z żółwiem? Nie wiadomo...

PEACE


8 komentarzy:

  1. Jadłam ostatnio ten serek , ale wosk wyrzuciłam niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomiętoliłam wosk w łapkach i wyszedł ludek:))

      Usuń
  2. Nie no co za pomysł :D Takiego serka nie jadłam...a może jadłam i nie pamiętam? hmm...

    Co do Alfreda...Myślę, że wróżka pozwoliła mu na jeszcze jedno życzenie (przecież muszą być trzy) i Alfred wyczarował sobie robaczka, który mieszka w jabłku. Razem wyruszyli w świat aby poznać jego jasne i ciemne strony :D

    Poniosło mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne zakończenie, a raczej początek fantastycznej podróży i przyjaźni:D

      Usuń
  3. Hahaha!!! Alfred powalił mnie na kolana! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Będzie z pewnością jeszcze 'Alfred i przyjaciele':))

      Usuń
  4. lubię ten serek, a z wosku zawsze lepię kulki :D
    czekam na dalsze przygody Alfreda :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,seruś mniamuśny jest. Hihi, ja też zaczęłam od kulki a potem kulka mi się przemieniła w Alfteda:D

      Buziaki:))

      Usuń