czwartek, 14 lutego 2013

Długie kolczyki szydełkowe

U mnie za oknem szaro buro. Co powiecie na trochę lata w zimie? Często sprowadzamy lato różnymi elementami stroju a więc dziś kolej na biżuteryjny dodatek w postaci kolczyków.

Przedstawiam Wam jedną z moich ulubionych par. Uwielbiam takie długie, zwisające konstrukcje:)

Kolczyki te są bardzo leciutkie i nie wyciągają uszu. Fajnie pasują do letniego stroju.

Wiem, że nie każdy lubi długie kolczyki, ale ja mam zupełną manię i cały czas poszukuje nowych rozwiązań dla swoich uszu.

Ta konkretna para jest moją pierwszą parą kolczyków tego rodzaju i darzę ją szczególnym sentymentem. Spotyka się ona z dość sporym zainteresowaniem i czasem nawet ktoś mnie z powodu tych kolczyków zagaduje na ulicy i powie miłe słowo:)
































Nie ma to jak oryginalna biżuteria na przełamanie zimowych lodów i nie tylko zimowych:)
Bigle do tych kolczyków wygięłam z jakiegoś starego drutu, który znalazłam w skrzynce z narzędziami i jestem zadowolona gdyż mnie one nie uczulają i bardzo fajnie drucik ten dopełnia całości. Kwadraty powstały z kordonku a pośrodku, między kwadratami, są drewniane koraliki.




A Wy macie w swojej kolekcji biżuteryjnej jakieś nieziemsko długie kolczyki? Podobają Wam się w ogóle takie długaski?


PEACE

15 komentarzy:

  1. Ło matko jakie długaśne :) Ja właściwie nie mogę za bardzo nosić kolczyków bo mnie uczulają :( Co do długości to raczej wolę krótkie...Za to jestem bardzo za wprowadzaniem lata w zimę...sama natomiast lubuje się w bransoletkach :)

    Ty to jesteś pomysłowa dziewczyna. Ostatnio mi się śniłaś. Nie widziałam Cię, tylko rozmawiałam z Tobą przez telefon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bransoletki też lubię, ale bez kolczyków czuję się naga:D

      O rany! Chyba wiem dlaczego, może przez te wideo tutoriale?:)) O czym rozmawiałyśmy?:)

      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Bardzo możliwe, ponieważ dokładnie słyszałam Twój głos. Śniło mi się, że byłam w pracy (a pracuję w handlu) i przyszedł klient i pytał się o coś a ja go nie rozumiałam, bo to był francuz. Pomyślałam, że do Ciebie zadzwonię to mi przetłumaczysz co chce :D I jak z nim rozmawiałaś to pomyślałam "kurcze przecież Ty też francuskiego nie umiesz aż tak dobrze", ale okazało się, że świetnie się z nim dogadałaś :) I się obudziłam.

      Może dlatego, że używam Twoich tutoriali do ćwiczeń na szydełku to przyśniła mi się Twoja pomoc :)

      Usuń
  2. O kurcze, faktycznie są bardzo długie!! Ale nie powiem, wyglądają efektownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Ja naprawdę mam bzika na punkcie długich kolczyków:)

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  3. Ja najbardziej lubię długie, a Twoje to już w ogóle biją rekordy :)) bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Naprawdę bardzo je lubię. Długie kolczyki mają w sobie coś specyficznego, od czego jestem uzależniona:D

      Usuń
  4. Fajne takie długie kolczyki ,
    lubię oglądać na odpowiednich szyjach :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają:) Hihi,ja mam dłuuugą szyję:D

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię długie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kolczyki i długaśne więc takie jak uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)No to jesteśmy razem w klubie długich kolczyków:))

      Pozdrowienia!:))

      Usuń