poniedziałek, 11 lutego 2013

Bitwa na poduszki w koszulce nocnej :)

Koszule nocne nie są moją wielką słabością i raczej nie wydaję fortuny na ich zakup. Nie przeszłam jednak obojętnie obok takowej, na rynku Wazemmes. Nie wiem, jak koszulki nocne Auchan znalazły się na Wazemmes, ale okazja do kupna była dość spektakularna. Na oryginalnej metce cena 17,90 euro przebita została na 2 euro.

Nikt dokładnie nie wie, skąd wzięła się walka na poduszki i kiedy pierwsza walka na poduszki miała miejsce. Od zarania dziejów ludzie poduszkami lubili się okładać. W końcu mięciutka podusia idealnie nadaje się do zabaw w sypialni. 
Bitwa na poduszki to zdecydowanie nie książkowy sposób na urozmaicenie partnerskiego pożycia, ale mnie tam było wszystko jedno. 













Czy Wy też wprawiacie w ruch swoje poduszki?:)

PEACE

12 komentarzy:

  1. Bańka chińska służy walki z cellulitem :)
    fajną masz tą koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cena niezwykle niska ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo niska. Nie jestem zszokowana, że coś za 2 euro znajduję na rynku Wazemmes, ale trochę mnie zastanawia skąd się wzięły na straganiku te koszulki z Auchan:D Było ich z 50 i jeszcze z 50 różowych.
      hmmm:)))

      Usuń
  3. hehe Ty to masz oko :) do takich świetnych okazji
    jak tak patrzę i myślę to chyba nigdy w koszulce nie spałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trafiło mi się po prostu! Sama byłam w szoku:)) Ja wolę koszulki od pidżamek bo w pidżamach mnie wkurzają gacie:))

      Usuń
    2. mnie w ogóle wkurzają długie rękawy itp. śpię w ultra krótkich szortach i koszulce najlepiej na cieniutkich szeleczkach :D nawet w srogie mrozy ;p
      albo w męskich za dużych koszulkach dla odmiany ;p

      Usuń
    3. Męskie, duże koszule też lubię:)

      Usuń
  4. cudnista koszulka :)
    też bym chciała mieć taka figurę :/
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale komplement, a ja po prostu dobrze wyszłam:))

      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Regularnie sie okładam :) Z moimi chłopakami bitwa jest zawsze:)A ten kiciuś jest piękny, widziałam podobne o niebieskim zabarwieniu :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Wyobraź sobie, że właśnie niektórzy myślą, że ona jest Russian Blue.

      Buziaki:)

      Usuń