poniedziałek, 25 lutego 2013

Real Steel - obejrzany

Moi Kochani, przychodzę do Was dziś z nowym tytułem. Otóż, natrafiłam ostatnio na film Real Steel. Jest to film akcji, sci-fi,  z elementami dramatu. Główny bohater filmu zajmuje się walkami robotów i wiedzie życie mocno niepoukładane. Pewnego dnia dowiaduje się, że zmarła matka jego syna i zostaje wezwany na rozprawę. Dalej już Wam nie będę opowiadała, ale wierzcie mi, że to nie kolejny Transformers (nie to żebym miała coś przeciwko Transformersom, ale mnie nie podeszła ta seria).Pełna sceptycyzmu zasiadłam do tego filmu, ale okazało się, że mi się spodobał. Cały czas jestem zaskoczona i daję filmowi siedem słoni:)
Polecam Wam Real Steel, jeśli jeszcze nie widzieliście tego filmu i nawet jeśli nie jesteście wielkimi miłośnikami robotów.

PEACE

2 komentarze:

  1. Jak polecasz, to chętnie zobaczę :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz sobie, bo fajny jest:) Chwilami byłam wzruszona i rozbawiona:)

      Buziaki!:))

      Usuń