czwartek, 28 lutego 2013

HelloVioleta - wygrany giveaway dotarł!!!:)

'Hej, rusz się'...'No posuń się'...'Zejdziesz?'...'No, daj mi zrobić zdjęcia, co?'











<-- 10 minut później...










W końcu jej się znudziło okupowanie paczki i miałam ją całą już tylko dla siebie:) Myślałam, że na moją wygraną przyjdzie mi czekać dłużej a tutaj już po kilku dniach od losowania, przesyłka dotarła w moje ręce... i nie tylko w moje:)
Z koperty od HelloVioleta wyjęłam taką oto paczuszkę. Serce szybciej mi zabiło na samą myśl o zawartości owej paczuszki.

















Zobaczcie, co było w środku...
Bardzo mi przypadła do gustu ta kosmetyczka i biorąc udział w giveaway'u już sobie planowałam, jak to by było fajnie włożyć do niej różności i  dodatkowo zabezpieczyć je podczas podróży. Kiedy okazało się, że kosmetyczka autentycznie trafi w moje ręce, nie mogłam się już doczekać, aż sobie w niej poukładam to i owo.
No i właśnie przed chwilą to i owo trafiło już do tego puchatego schowanka:)













Violeta nie tylko w swoim sklepie sprzedaje kosmetyczki, ale także torebki i różne akcesoria do domu i akcesoria ślubne. Warto jej sklep odwiedzić. Muszę Wam powiedzieć, że moja kosmetyczka jest naprawdę świetnie wykonana i nie chodzi tylko o jakość materiału, ale również o mega dokładne wykończenie.
Thank you Violeta for such a wonderful gift!:)

PEACE

19 komentarzy:

  1. super wygrana, można tylko pozazdrościć:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ogromne szczęście, że na mnie padło, bo losów było bardzo dużo. Aż do tej pory nie dowierzam, że mi się udało wygrać:)

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  2. Extra paczuszka :-)
    Pozazdrościć pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Panna Miau pozazdrościła i nie chciała zdjąć dupki z paczki:))

      Buziaki!:))

      Usuń
  3. kropki rządzą :D uwielbiam kropkowe motywy :) cudna i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kropki:) Od razu mi się przypomina ta piosenka 'biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie...' :)

      Buziaki kochana!:)

      Usuń
  4. śliczna ta kosmetyczka *.*

    Pozdrawiam! I jak zwykle dla Koteczka przesyłam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:)

      Buziolki dla Ciebie kochana i małe mruczando od koteczka!:)

      Usuń
  5. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę chyba wziąć udziału ponieważ wysyłasz tylko na terenie Polski:)

      Usuń
  6. Kosmetyczka bardzo ładna, ale kotka - to dopiero cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:) Trochę moja kizia była nadąsana na tych fotkach, ale dała się udobruchać mizianiem po pleckach:D

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  7. :)
    Gratulacje!!! Super jest!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No, trafiło mi się po prostu:))

      Buziaki!:)

      Usuń
  8. A kociakowi chyba najbardziej podobała się paczka, pewnie patrzył na Ciebie krzywo jak mu ją zabrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, prawda, że lubi taki szeleszczący papier:)

      Pozdrowienia!:))

      Usuń