piątek, 20 lipca 2012

Wyprzedaże francuskie i moje zakupy :)

SOLDES !!! Wielkie SOLDES !!! - nawet 70% przeceny. Sklepy w Lille i oczywiście nie tylko w Lille krzyczą do przechodniów i kuszą atrakcyjnymi cenami. Mamy przeceny 20%, 40% itp.
Napis: WYPRZEDAŻ, na modłę już chyba światową, przeważnie wypisany na czerwono lub też na biało na czerwonym tle.
Postanowiłam i ja skorzystać z tych wyprzedaży i zakupiłam sobie te oto balerinki.
Czarne, płócienne, z małą jakby kokardką od razu wpadły mi w oko w sklepiku po drodze z Quick'a. Cena była zachęcająca ponieważ kosztowały one zaledwie 12,90 Euro po przecenie.
Spodobała mi się również ich wewnętrzna strona. Poza tym są bardzo wygodne i leciutkie.


To moje pierwsze zakupowe szaleństwo wyprzedażowe w tym sezonie i oczywiście musiałam się pochwalić:)


PEACE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz