niedziela, 22 lipca 2012

Ciekawe kufle do piwa .... istny zawrót głowy :)

Dzisiaj pogoda dopisała. Piękne słoneczko rozgrzało mnie na rynku a pyszne belgijskie piwo orzeźwiło mnie i natchnęło do pokazania Wam różnych, ciekawych kufli do piwa. O kwaczącym Kwaku już pisałam, ale oczywiście nie jedyny Kwak ma oryginalny kufelek.
Popatrzcie tylko na ten kufel obok Kwakowego. Dość są one podobne, ale jednak nit takie same. W tym drugim możemy się napić piwa o nazwie Queue Charrue













Tutaj kufelek w kształcie rogu, który należy do piwa o wdzięcznej nazwie La Corne du Bois des Pendus. Ten kufel w kształcie rogu mi się bardzo podoba, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji skosztować La Corne du Bois des Pendus.









Tutaj kolejne ciekawe kufelki. Te szklanice z czerwonymi podstawami są do picia piwa Guilotine, które pojawiło się obok Delirium Tremens tutaj. Zauważcie, iż moja szklanka do Guilotine jest inna. Możecie sobie też przypomnieć jaka jest śliczna szklaneczka do Delirium Tremens:)
















Zobaczcie również kufle ceramiczne dla piwa Trappister Rochefort. Kojarzyły mi się one ze szklanicami do miodu pitnego.












Kufel do Mongozo mnie zaskoczył bardzo... Jest to odmiana tropikalna kufelka. Piwo Mongozo jest bowiem iście tropikalnym piwem smakowym:))











No i na koniec oto jest sobie rządeczek szklaneczek a w rządku tym kufel do piwa Feullien, który zasadniczo niczym się nie wyróżnia i jest jaki jest:)












Belgijskie piwa są super a do tego, kiedy pijemy je ze specjalnych szklaneczek to już w ogóle się robi klimatycznie:))

PEACE

10 komentarzy:

  1. Te ceramiczne najfajniejsze :) Hmm, chociaż i ten egzotyczny niczego sobie... chociaż obawiam się, że by mi z niego piwsko po brodzie ciekło :P Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi...no właśnie, ten egzotyczny może nie być zbytnio praktyczny:) Ja do tego lubię sobie poczuć chłodek piwa przez szkło:)

      Pozdrowienia:))

      Usuń
  2. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania piwem we Francji! Raczej zawsze kojarzyłam ten kraj z winem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z wina francuskiego Francuzi są bardzo dumni i na żadnej imprezie raczej nie zabraknie go. Piwo jednak Francuzi także bardzo lubią i chętnie piją to warzone we Francji i również belgijskie. Różne inne alkohole typu szampan, Whisky, Martini, Ricard czy też Genepi są chętnie spożywane.

      Zazwyczaj wino znajdziemy serwowane do posiłku a przed posiłkiem pole do popisu będą mieć właśnie inne alkohole:)

      Usuń
  3. Swietne te baleriny w poprzednim poscie , poczytalam o kisielku i lubym , o francuskim klepaniu sie po pupie i kilka innch postach..sa super.Zakochana jestem we Francji od zawsze miloscia niezniszczalna..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Bardzo się cieszę, że Cię zainteresowałam :)

      Pozdrawiam i ja:))

      Usuń
  4. Hehe, ten drugi, w kształcie rogu ciekawy:)kufla z piwem nie odłożysz na później:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na ten tropikalny - sama bym się z niego piwa napiła :P dość ciekawe jest to połączenie - mnie od razu kojarzy się to z mleczkiem kokosowym, a piwo? nigdy bym na to nie wpadła...świat potrafi zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń