czwartek, 17 listopada 2016

Bajecznie szydełkowo i serialowo:)

Witajcie Kochani,
Zima u nas zbliża się wielkimi krokami, bo choć śniegu jeszcze nie widać, to wiatr wieje, deszczyk pada i na niebie na dobre zadomowiły się chmury. Czuć w powietrzu przyjemne orzeźwienie...

...i kapelusza lepiej pilnować, bo może odfrunąć:)

W taką pogodę bardzo przyjemnie siedzi się przed ekranem i ogląda filmy. Ostatnio zaczęłam nowy serial pod tytułem "The Dead Zone" (2002-2007). Bazuje on na powieści Stephen'a Kinga i opowiada o przygodach John'a Smitha, który po latach spędzonych w śpiączce, budzi się i odkrywa w sobie niezwykłe zdolności. Nawiedzają go wizje przyszłości i jest w stanie również poznać przeszłość. Dzięki temu, w każdym odcinku dzieje się coś ciekawego i John nigdy się nie nudzi. Mimo że śpiączka mocno skomplikowała jego życie osobiste, to John się nie poddaje, pomaga innym i nadal utrzymuje kontakt z byłą narzeczoną, która choć wyszła za innego, to nadal darzy byłego uczuciem. Serial jest mało skomplikowany i idealnie wypełnia czas na przykład podczas szydełkowania:) Ode mnie dostaje 6,5 słonia i polecam Wam, jeśli akurat nie macie nic lepszego do oglądania:)
A może już widzieliście ten serial? Podobał się Wam?


W jesienną pluchę rozwesela mnie także Drumia (Zombie Princess) i jej nowy strój:)

Przy szydełkowaniu tego ubranka inspirowałam się Alicją w Krainie Czarów. Co powiecie na moją interpretację tematu?:) Mam nadzieję, że wzbudza w Was pozytywne emocje:)

Wzór na strój dla lalki Zombie Princess trafił do sklepiku i tradycyjnie jest po angielsku (American English terminology) i po polsku. W sklepiku możecie też zobaczyć więcej zdjęć.

Teraz już się z Wami żegnam i życzę Wam przyjemnego wieczoru:)

PEACE

29 komentarzy:

  1. Excellent post (as always)!have a good evening! xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola mi querida amiga. Me gusta ese libro y me encanta la muñeca zombi, esta maravillosa con ese vestido y el sombrero es genial. Enhorabuena y un enorme beso.
    SE FELIZ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Lola. It was a lot of fun to make this outfit as I like the book too and the theme seemed to go so well with my little zombie girl:) Un enorme beso to you mi querida amiga!:))

      Usuń
  3. Очень красивый наряд для Зомби-Алисы!!! Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) I also feel that zombies make wonderful Alices:))
      Kisses!:))

      Usuń
  4. Cudny strój. Pasuje do całości, do wyglądu lali. Zima? Jeszcze niedawno było mroźno, a teraz wieje i jest ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, u mnie jest w okolicy 10 stopni, ale przez wiatr mi się wydaje, że jest dużo chłodniej:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Ależ to ubranko jest śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zombie princess is too cute) ANd I envy your warm weather! we're covered with snow now XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like her a lot too and she poses very nice. Hehe, today it's been raining a lot and I honestly can't wait for snow::D
      Kisses!:))

      Usuń
  7. Wspaniałe ubranko! Na prawdę bardzo fajny pomysł :) W ogóle to musze chceć dostać taką lalkę, jest świetna ! Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A wiesz co, ja też bym chętne jeszcze przygarnęła jedną. Bardzo mi się podoba, jak te lalki pozują i ich dłonie są fajne:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Piękny strój! Świetnie podkreśla mroczną urodę lalki. Bardzo mi się też podoba dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, też mi się wydaje, że do tych szytych usteczek pasuje taki image:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Też ją bardzo lubię i jeszcze bym chętnie zaprosiła do siebie z jakąś jedną z tej serii:)
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  10. ależ bajkowa sesja - zwłaszcza fota z drzewem
    i podwójną panienką w ciekawe sukienusi :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki:) Bardzo fajnie się ubiera zombinkę i pozowanie jej to dla mnie super frajda:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Księżniczka jak królewna! w swojej spódniczce z królewskimi klejnotami, to chyba są te bardzo rzadkie brylanty rubinowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Hihi, muszę się im przyjrzeć, bo może lala siedzi na żyle złota:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Sukienka wprost jak z bajki, czuć ten zaczarowany świat Alicji :)
    Oszalałam na punkcie tego kapelusza, boski!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Hihi, no kapelusz to musiał być po prostu:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. No, no, świat się szykuje do zimy, a zombiulka do lata. Sukieneczka śliczna. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej w sumie żadna temperatura niestraszna, no chyba że jak jest bardzo ciepło, bo wtedy musi używać dużej ilości odświeżacza:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. Kiedyś widziałam kilk odcinków tego serialu, ale już nie pamiętam, musiałbym sobie odświeżyć znajomość;)
    Jeśli zaś chodzi o Twoją interpretację Alicji, to ja jestem bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki on jest do popatrzenia w sam raz, jak się co tam jeszcze robi, bo nie trzeba uważać i zawsze się człowiek połapie, o co chodzi:)
      Dziękuję:))
      Buziak!:))

      Usuń
  15. Najbardziej z Alicją w krainie czarów kojarzy mi się ten piękny kapelusz.
    I sukienka też urocza :)

    OdpowiedzUsuń