czwartek, 18 lipca 2013

Prezenty od Szpinakożercy:)













































Jakiś już czas temu wygrałam rozdanie u Szpinakożercy i paczuszka dzielnie czekała na mnie w Polsce. Wreszcie udało mi się ją odebrać i teraz pieję sobie z zachwytu nad wszystkimi wspaniałościami, które trafiły w moje łapki.

Szpinakożerca zadbała kompleksowo, abym była wypachniona i wypielęgnowana oraz zrelaksowana. Dorzuciła do paczki także niezwykle smakowite słodkości, które urozmaiciły mi wczorajszy wieczór:)

Bardzo Ci Kochana dziękuję za te prezenty. Sprawiłaś mi ogromną radość!!!:)

Jeśli jeszcze Szpinakożercy nie znacie, a lubicie przepisy kulinarne, kosmetyki, różności i miłą atmosferę, to warto zajrzeć na jej bloga.

Życzę Wam miłego dnia i przesyłam buziaki:))

PEACE


6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę prezentów :) Na pewno sprawiły Ci wiele radości...kosmetyków nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sprawiły:) Akurat wszystko trafione i różne różności:))

      Usuń
  2. Świetna wygrana!
    Gratuluję Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja Ci jeszcze raz dziękuję!!!:) No mega wypas po prostu:)

      Usuń