niedziela, 2 czerwca 2013

Wesołe stopy z Yes Love i biżu

Moje stopy dostały dzisiaj nowe, kolorowe lakiery do paznokci Yes Love.







































Lakier z drobinkami to Yes Love D5, a soczysta zieleń to K027. Kiedy je zobaczyłam, to od razu mi się spodobały, a że cena była atrakcyjna bo zaledwie 1 Euro za buteleczkę, to szybciutko wylądowały one w mojej torebce.


























Do lakieru z brokatem podchodziłam na początku dość sceptycznie, ale okazało się, iż schnie w miarę szybko i bez trudu się nakłada. Zielony Yes Love z kolei schnie niczym błyskawica i nie smuży się w ogóle. Dwie warstwy dają delikatny, ale nie mdły kolor.


























Do całości dorzuciłam trochę żółtego lakieru Inglot 976.
Mam straszliwą słabość do stóp i do stopowej biżuterii:) Też lubicie pierścionki na stopy? Ja całkowicie nie jestem w stanie się im oprzeć i noszę, kiedy tylko mam okazję.
Lubię różnorodność i nawet infantylne serduszko sprawia mi wiele radości: TUTAJ ( Pokazałam Wam serduszkowy pierścionek przy okazji posta pielęgnacyjnego, gdzie możecie również zobaczyć w pełnej krasie żółtego Inglota).


























Powracając do lakierów Yes Love i zostawiając mój fetysz stóp nieco w tyle, to jestem ogromnie zadowolona z zakupu i teraz tylko czekam na ciepłe dni w sandałkach:)) Mam nadzieję, że lakiery zaskoczą mnie przyjemnie swoją trwałością i że dorównają Inglotowi, który bez większych problemów wytrzymuje tydzień na moich paznokciach.


























Podobają Wam się zielone lakiery do paznokci i brokatowe? Znacie markę Yes Love?


PEACE












14 komentarzy:

  1. Fajne kolorki :) Ja nie noszę biżuterii na stopach, ale może to dlatego, że nigdy takowej nie miałam :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A wiesz co, taki pierścionek, to możesz sobie sama wygiąć w sekund pięć. Mój jest zrobiony ze starej agrafki:D

      Buziaki!:))

      Usuń
  2. świetnie!!!
    bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wiosnę mam choć na paznokciach, bo za oknem zimno i pada:))

      Usuń
  3. Świetne lakiery i świetne stopy ...
    Podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Wiem, że sporo fotek stóp wrzuciłam, ale nie mogłam się opanować:D

      Buziaczki!:))

      Usuń
  4. przyjemne kolorki i te kropusie super:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia:))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. awww, thank you:) I crafted them by myself. Thanks for the giveaway invitation.

      Kisses!:)

      Usuń
  6. Fajne, ja nigdy takiego równego paska na paznokciach nie umie zrobić zawsze się popapram cała! Tobie super wyszło, kolor też bardzo ładny. Choć ja zazwyczaj(przynajmniej ostatnimi czasy) wybieram pastelowe odcienie, albo maluje bezbarwnym. No ale serio muszę przyznać, że wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stopach jest gites bo prawą ręką maluję cały czas:) Ja się z pastelami jakoś nie lubię. Wyjątek stanowią cieliste kolory:) Super, że Ci się podoba, bo ja pierwszy raz w życiu nałożyłam taki brokatowy lakier i też mi się podoba:)

      Usuń
  7. aha a co do pierścionków, ja noszę tylko przez lato, razem z bransoletkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę kiedy mam okazję na odkryte buty i to właśnie wypada głównie w lato też, choć jutro zapowiada się piękna pogoda:)

      Buziaki!:)

      Usuń