poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Placuszki kukurydziane z cebulką

Zrobiłam właśnie sobie placuszki kukurydziane z cebulką. Jest to niewątpliwie fajny, oszczędny posiłek i bardzo mi smakuje:)
Będąc pod wrażeniem placuszków, zdecydowałam się podać przepis. Pewnie można wiele znaleźć podobnych przepisów w sieci, ale cóż i tak podaję mój, może ktoś sobie takie placuszki zrobi, bo są łatwe  i szybkie w przygotowaniu.





Składniki:
1 jajko
1 mała puszka kukurydzy
1 cebula
żółty ser
mąka
curry
sól

Jajko wbijamy do miseczki i rozbełtujemy. Dodajemy mąkę i robimy konsystencję naleśnikowego ciasta a więc dość rzadką. Wspomagamy się wodą, aby uzyskać pożądany efekt. Wrzucamy do naszej miski kukurydzę (uprzednio odsączoną) i posiekaną cebulkę. Dodajemy też żółty ser (ja dodałam resztkę starego sera, co już zaczynał twardnieć i wyszło pycha). Przyprawiamy całość solą i curry i...
....smażymy na patelni, nakładając porcje plackowe łyżką. Pamiętajmy żeby placuszki były dość grube bo inaczej ciężko się je przewraca.

BON APPÉTIT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz