wtorek, 3 kwietnia 2012

Duże szydełkowe kolczyki koła obrabiane PATTERN


Kolczyki handmade :) Oto mój własny projekt na szydełkowe kolczyki koła. Moje koła powstały na bransoletkach, które odziedziczyłam jeszcze po mojej mamie z lat jej młodości:)

Oto przepis na kolczyki.

1.Nabieramy dowolną ilość płs (zależy od wielkości naszego koła)

2.Robimy ł2 i odwracamy i następnie robimy jedno oczko przerwy i sł. Powracamy teraz do tego oczka przerwowego i w nim robimy sł również, ale wbijamy się od tyłu tzw. bp sł. Powtarzamy dookoła *sł, jedno przerwy sł i bp sł w to przerwowe oczko*

3.Robimy ł1 i odwracamy pracę. 1płs w trzecie oczko. Powtarzamy do końca *płs, dwa przerwy* Dzięki temu zmniejsza nam się nasz szydełkowy wytwór i wpasowuje się w metalowe koło.

4.ł2 i odwracamy pracę i jedno oczko przerwy i dc. Powtarzamy dookoła schemat *sł i jedno przerwy*

5. Powtarzamy krok czwarty i zakończamy.

Dołączamy bigle i gotowe.

Moje szydełkowe kolczyki na bransoletkach powstały ze sznurka, ale można oczywiście użyć kordonku i ogólnie jakiejkolwiek szydełkowalnej materii. Ja użyłam sznurka, bo kolczyki będą dodatkiem do naszyjnika z kamienia w stylu ziemi. Tak więc sznurek mi pasował najbardziej z tego co akurat miałam pod ręką.

PEACE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz