czwartek, 19 kwietnia 2012

Belgijskie papierosy... ciekawostki

Nabyłam dziś kilka paczek papierosów w Belgii. Papierosy w Belgii kupować się bowiem bardzo opłaca gdyż na jednej paczce zaoszczędzamy ponad jedno euro.
Przyjrzawszy się zakupionemu pudełku papierosów zauważyłam małą różnicę między belgijską a francuską i polską wersją Pall Malli. Otóż, w belgijskim pudełku papierosów jest dziewiętnaście a nie dwadzieścia, jak to szary palacz przywykł... przynajmniej ten nie-belgijski....
Belgijskie papierosy mają również zółte banderolki podczas gdy francuskie papierosy banderolki w ogóle nie mają.
Warto wspomnieć jeszce jedną różnicę między polskimi a francuskimi papierosami i belgijskimi. Francuskie papierosy i belgijskie nie mają filtra w kolorze białym tylko tradycyjny stylizowany tytoniową pomarańczkę.

PEACE

2 komentarze:

  1. nO TAK CZYLI W NL winni mi sa jakies 1435 papierosów.....................a jak jest po francusku słowo ,,zabija"

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie wiedziałem o tym! Co prawda nie kupowałem nigdy Pall Malli w Belgi, ale jestem ich zdecydowanym fanem ;)

    OdpowiedzUsuń