piątek, 20 kwietnia 2012

Niespodzianka w skrzynce:)

Pisałam już, że wygrałam Candy i dzisiaj właśnie dotarła do mnie paczuszka. Kiedy otworzyłam bąbelkową kopertę, oczom mym ukazały się dwie torebusie z szarego papieru. W środku były te oto cudeńka ze zdjęcia po lewo. Zapiałam z zachwytu bo rzeczy nie tylko są piękne, ale jeszcze doszły do mnie ślicznie opakowane. Poza tym tabliczki i deseczka mają przewleczone sznureczki i dzięki temu tabliczki mogę zainstalować sobie już dziś na słoiczkach a deseczkę zawiesić.
Muszę jedynie pokazać mojemu bebe, które to przyprawy kryją się pod tajemniczymi polskimi znakami:)

2 komentarze:

  1. Wow, jak sprawnie poczta działa :))) cieszę sie że wszystko się pdoba:) Obdarowywanie sprawia ogromną radość !

    Pozdrawiam serdecznie
    Daria

    OdpowiedzUsuń