piątek, 23 czerwca 2017

Kombinezonik, łódka z kartonu, spodnie i bluzeczki + Nowe opowiadanie niewielkowymiarowe

Witajcie Kochani, Jak mijają Wam pierwsze dni lata? U mnie jest przede wszystkim gorąco...
Takie niesprzyjające warunki meteorologiczne sprzyjają ucieczkom do Niewielkiego Wymiaru. Pragnę Was więc zaprosić do Laleczkowa na przygody, które spisałam w opowiadaniu 'Tysia ze snu'.

Tam też zobaczycie bliżej kombinezon, który ostatnio uszyłam dla małej lali. Dzięki temu kombinezowi Isabella z Famosy została niewielkowymiarową Tysią:)

Bardzo przydała jej się również nowa łódka...

Kombinezon powstał ze starej koszulki, a łódka z bezużytecznych kawałków kartonu. Wiosła to pałeczki od chińskiego jedzenia.
_          _          _          _          _          _          _          _          _          _         _          _          _          _      
Lucy i Paya wybrały się na małe zakupy. Skorzystały z oferty tego samego sklepu, ale podczas mierzenia ciuchów w przymierzalni wybrały różne tła.
Pośród holograficznych liści, Lucy wskoczyła w niebieskie obcisłe spodnie...

Kolor pasował jej do butów i do bluzeczki. Oprócz spodni zdecydowała się na torebkę. Na przeglądaniu się w lustrze spędziła zaledwie kilka minut i później długo nudziła się przed sklepem. Koleżanka Minki zaproponowała wspólną wycieczkę do sklepu i nie wypadało jej porzucić. Lucy podejrzewała, że Paya wcale nie ma problemu z wyborem garderoby.

Miała rację! Paya wybrała tło o wdzięcznej nazwie 'paparazzi' i niczym gwiazda filmowa, wyginała się przy błyskających fleszach.

'Patrzcie na mnie! Autograf? Ach, dziękuję! Wiem, jestem cudowna i te buty bardzo pasują do moich nowych spodni i nowej bluzki z rękawami w gumkę! Jaka jestem wzruszona!'

Oprócz długich spodni, bluzki z serduszkami i różowawych kozaczków, Paya nabyła jeszcze srebrne kozaki i torebeczkę w tym samym kolorze oraz szorty i przyjemną w dotyku niebieską bluzkę z ozdobnym przodem.
Kiedy wreszcie opuściła przymierzalnię, zapłaciła i dołączyła do Lucy, to okazało się ta była nie w sosie. Jak to możliwe? W końcu zakupy to super przyjemność!

Jak podobają się Wam malutkie ubranka? Powstały z materiałów po niepotrzebnych, pełnowymiarowych ubraniach. Serduszka na bluzce namalowałam farbami akrylowymi i dla utrwalenia porządnie przeprasowałam przez szmatkę.


Życzę Wam miłego weekendu i ślę buziaki!:)
PEACE

38 komentarzy:

  1. No to dziewczyny zaszalały ;) ale nowych ciuszków nigdy za wiele, że o butach i dodatkach nie wspomnę ;)
    Śliczne ubranka :)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tysia zauroczyła mnie na maksa -
    jest nie tylko słodziutką niunią
    ale jeszcze ubraną jak maleństwo
    do zaopiekowania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyślałam, że kombinezonik jej będzie pasował:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Ojejciuuuu!! Kochana, normalnie rozpływam się z rozkoszy!!! Jesteś na prawdę noesamowita :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stroje są piękne ale największe wrażenie zrobiła na mnie łódka. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z łódką na wodzie jest fantastyczne :) Czy wodę też z czegoś robiłaś?
    Świetnie Ci to wszystko wychodzi :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Woda pierwotnie była z materiału, a później dałam fotograficzne tło:) Buziaki!:))

      Usuń
  6. Super wygląda w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pomyślałam, że do niej będzie właśnie takie wdzianko pasowało:)
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o pogodę to u mnie pada i jest zimno od kilku dni.. Kombinezon bardzo fajnie się prezentuje, łódka tak samo! Nie potrafię sobie wyobrazić szycia takich malutkich ubranek :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz też się ochłodziło i jest przyjemnie:) Dzięki:) Wiesz co, ja po prostu szyję powoli i mam czas się w porę zatrzymać wtedy itp.:)
      Uściski!:))

      Usuń
  8. Ubranka zachwycające i bardzo modne! Zarówno spodnie jak i bluzki świetnie uszyte i w kolorach jakie bardzo lubię!
    Zakupy baaaardzo poprawiają nastrój :)))
    Łódeczka i kombinezon zapierają dech! Są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hihi, to prawda, Lucy się udobruchała i obie wróciły do swoich domków bardzo zadowolone:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Красивые наряды! Интересная история! Красивые фото!
    Piękne stroje! Ciekawa historia! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Buziaki!:))
      Большое спасибо :) Целую! :))

      Usuń
  10. Śliczne stroje można nabyć w niewielkowymiarowym sklepie. :)
    Łódeczka jest wspaniała. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Niewielkowymiarowianie zdecydowanie lubię różne drobiazgi:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Twój lalkowy świat jest piękny:)))bardzo ładne ubranka i cudna łódeczka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lale wolą żyć Niewielkim Wymiarze niż w rzeczywistej rzeczywistości:) Buziaki!:))

      Usuń
  12. Ta laleczka w kombinezoniku wygląda przekochanie! Rozczuliłaś mnie jej widokiem - słodka, do wytulenia ^_^ I jakże zmyślna łódeczka! Podoba mi się komputerowa przeróbka fotki, na której Maleńka pomyka w łódce wśród morskich fal ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ona właśnie taka jest delikatna i słodziutka.
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Cozy looks for dolls) Love them all) I needfluffy pajama, as on the first photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) I'd like to have pajamas like this as well:)
      Kisses!:))

      Usuń
  14. Super sesja, a Paya to urodzona modelka. Z takimi ubraniami może gwiazdorzy ćwiczenia w każdym Wymiarze:)) Lucy też fotogeniczna i fajnie wygląda, ale pewnie nie czuje powołania do modelingu i dlatego szybko jej poszło. A stroje wybierają na jakiś mały wypad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Oj tak, Paya uwielbia flesze aparatów:) Lucy pewno będzie zwiedzać galaktykę na statku z Kapitanem Snapem, a przed Payą na pewno niejeden wypad imprezowy:) Ciuchy się przydadzą:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  15. Ubranka, łódka, torebeczka, kozaczki i wszystkie inne jest idealne.
    Ja też chciałabym mieć takie ubranka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zdecydowanie i mnie przydałyby się nowe ubranka:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  16. Jakie cudne są te ciuszki. Torebka mnie urzekła. Masz niesamowite zdolności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też mi się podoba ta torba. Przyjechała do mnie z PL:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  17. Ubranka świetne !!! Ja mam problemy z uszyciem spodni :(
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Na maszynie? Może spróbuj z rozciągliwego materiału w rękach? Uchwyć z tyłu na lalce w talii, zszyj do kroku i później wystarczy nogawki zszyć i odciąć pozostały materiał? Buziaki!:))

      Usuń
  18. Te Twoje dziewczyny są jak fashionistki, znają najnowsze trendy mody, ale i same je wyznaczają! :)))
    Bluzka w serduszka jest jakby stworzona dla mnie, chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, niewielkowymiarowa moda bywa ciekawa, bo wszystko uchodzi:)
      Buziaki!:))

      Usuń