poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wielka mała ryba:)

Kiedy wygrałam rozdanie u Jasiulowej, to bardzo się ucieszyłam. Mimo że nie jestem już dzieckiem, nadal lubię maskotki i wszelkiego rodzaju przytulanki. Nie mogłam oprzeć się temu słodkiemu wielorybkowi:)















Kiedy trafił on wreszcie w moje ręce, to okazało się, że jest strasznie mięciutki i idealnie nadaje się ściskania.
Moja pluszowa banda też od razu wielorybka polubiła i znalazło się dla niego miejsce w szacownym, pluszowym gronie:)

Dziękuję Ci Jasiulowa, za piękną wygraną i również za włóczkową niespodziankę:)( ....a tak, paczuszka była owinięta włóczką, którą na pewno wykorzystam sobie do czegoś:)))

Jeśli zastanawiacie się, co jeszcze potrafi wyczarować Jasiulowa, to odwiedźcie koniecznie jej bloga. Ja ze swojej strony dodam, że przytulanka jest świetna również pod względem jakości wykonania. Widać, że Jasiulowa szyje nie od dziś i nie na przysłowiowe 'odwal się'.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jak ja uwielbiam dostawać prezenty!!!!:))) Za każdym razem, kiedy jestem obdarowana, to cieszę się jak szalona.
Dlatego też uwielbiam brać udział w różnych rozdaniach blogowych i kiedy wygrywam, to zawsze z wypiekami na twarzy czekam na przesyłkę:)
Wy też lubicie prezenty? Uczestniczycie w rozdaniach? Wygrywacie?

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

PEACE

27 komentarzy:

  1. Świetny ten wieloryb :) A jaką ma ładną fakturę :)
    Ja prezenty też bardzo lubię no i również biorę udział w niektórych rozdaniach, ale coś ostatnio nie dopisywało mi szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo:)) Właśnie do wyboru były różne i miałam dylemat, ale w końcu pokochałam tego właśnie kwiatkowego.

      Buziolki!:)

      Usuń
  2. A mnie się zdjęcia nie otwierają buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG:( a wiesz co, Twoje mini foto mi się nie pokazuje, a jak klikam na bloga, to wyświetla mi, że nie istnieje i nazwa dostępna do rejestracji. Zlikwidowałaś bloga???

      Usuń
  3. rybeńka;* fajniusia.. ja też uwielbiam pluszaki. mam nawet jeszcze misia z 18 urodzin:) czasami kociaki się do niego przytulają;*
    jeśli chodzi o wygrywanie to u mnie jest różnie raz mam szczęście raz nie;p
    a prezenciory... UWIEEELBIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tu mam tylko cztery materałowe maskotki, a tak to jeszcze mam trochę szydełkowych, co zrobiłam sobie sama:) Prezenty mi zawsze poprawiają nastrój:)))

      Usuń
  4. świetna rybeńka :) Tak mięciutko wyglądają i pewnie tak jak piszesz są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mięciutki jest wielorybek i aż mi go szkoda tak intensywnie tarmosić i ugniatać, ale nie mogę się powstrzymać:D

      Usuń
  5. Rybcia słodziutka:) ja niestety nie wygrywam:( w całym moim życiu wygrałam raz- fotelo- hamak który i tak me dziecię sobie zagarnęło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki hamak to i ja bym chciała:) Sama też nie wygrywam jakoś często, ale kusi mnie udział w rozdaniach:)

      Pozdrawiam Cię!:))

      Usuń
  6. Powiem Ci kochana,że takie przytulanki lubi chyba każdy;))
    Ja niestety nie biorę udziału w wymiankach,bardzo rzadko biorę udział w candy,a to ze względu na moje miejsce zamieszkania.Koszty wysyłki sa spore i nie chce nikogo na nie narażać.
    Ostatnio miałam niemiła przygodę z irlandzką pocztą,moje paczki doszły po świętach,w niezbyt dobrym stanie,a ja przez to czułam się fatalnie i chyba już nie chcę przechodzić przez taką nerwówkę.
    Prawie trzytygodniowa podróż papierowych zawijasków w wilgoci ,dała im nieźle popalić.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta wszędzie taka sama:) Ja kiedyś czekałam bardzo długo na paczkę i jak już doszła, to była przepakowana, bo uległa zniszczeniu i to nowe opakowanie było też prawie zdechłe. O ile pamiętam, to czekałam na tą paczkę ponad miesiąc:D Wyobrażam sobie, co wilgoć zrobiła z papierem:/
      Buziaki!:)

      Usuń
  7. prześliczny :) też lubię rozdania, choć rzadko biorę udział :) ale szczęście uśmiechnęło się do mnie chyba 4 razy i cieszę się zawsze jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz nie biorę udziału tak często jak na początku,kiedy dopiero odkryłam, że takie coś jest w ogóle:)

      Usuń
  8. Jest przesłodki, gratuluję! :)
    Ja kilka razy brałam udział w rozdaniach ale nigdy nic nie wygrałam i sobie darowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Poszczęściło mi się bardzo, bo były duże zapisy:)

      Usuń
  9. Bardzo się cieszę, że wielorybek zdobył Twoje serce i zapraszam serdecznie do kolejnej zabawy :-D http://jasiulowa.blogspot.com/2014/01/i-znowu-dostawa-d.html Pozdrawiam serdecznie Jasiulowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie zdobył:))) Uwielbiam go!:)

      Pozdrowienia!:)))

      Usuń
  10. Wieloryb świetny. A co do prezentów - któż nie lubi ich dostawać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Niektórzy wolą podobno dawać, a ja tam po równo lubię i dostawać i dawać:D

      Uściski!:)

      Usuń
  11. Ale słodziak! Reszta bandy też niczego sobie :) Mają jakieś imiona, czy występują incognito?
    Ja, niestety, nie mam szczęścia do wygrywania... Ale ostatnio dostałam takie prezenty wymiankowe od anuk_pl, że klękajcie narody! Już wkrótce na moim blogu :)
    Buziaki!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Incognito występują:) Nie mogę im nadać imion jakoś:)) ooo, jestem ciekawa, co dostałaś i co podarowałaś:) Co do wygrywania, to też nie jestem super wygrywaczem, ale czasami mi się udaje:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Wielorybek jest super:) A lubienie maskotek to nic złego:) mąż wyjechał z domu, to do misia się przytulam w nocy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pewnie że nic złego. Zgadzam się z Tobą i dodatkowo jeszcze mam domek dla lalek własnej roboty:))
      Pozdrawiam Cię serdecznie!:)

      Usuń
  13. Zazdroszczę wygranej. Ach kto nie lubi dostawać prezentów...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię:D Wiesz, że patrzę sobie na wielorybka i się uśmiecham?:))) hihi, lubię, oj lubię prezenty i to bardzo:)

      Usuń