czwartek, 2 stycznia 2014

Początek 2014

W tym roku, po raz pierwszy od trzech lat, Sylwestra spędziłam we Francji. Nowy rok przywitaliśmy we dwoje z moim lubym i było bardzo miło i spokojnie. Okazało się, że w okolicy nie odpalano żadnych fajerwerków (osoby prywatne nie mogą legalnie nabyć we Francji i wystrzelić fajerwerków i polegać można w tej kwestii jedynie na inicjatywie miasta), a więc nawet nie wyszliśmy z domu.




































Nie znaczy to, że było nudno. Taki spokój po zabieganych świętach bardzo mi się przydał. Mogłam sobie odetchnąć i nacieszyć się wszystkimi pysznościami, jakie mój luby przygotował do jedzenia i picia.





































Ubrałam się wygodnie i odpowiednio do okazji, bo oprócz różnych fajnych obrazków na mojej spódniczce widnieje pytanie 'Co planujesz na przyszłość?':)) Noworocznych postanowień jednak zbytnio nie czyniłam. Zobaczymy, co los przyniesie?


Dziwnie tak jakoś patrzy się na czwórkę zamiast trójki i pewnie zajmie mi trochę czasu przestawienie się na nową datę.


Ciekawe, co też na świecie wydarzy się w 2014?

Ja bym chciała przede wszystkim, żeby między innymi również Polacy przestali być homofobami i rasistami i żeby zajęli się własnym życiem i budowaniem swojej przyszłości w oparciu o pozytywne emocje a nie nienawiść i zazdrość. Jeśli bowiem kiedyś wrócę do Polski na stałe, to chciałabym żyć w społeczeństwie, w którym wszyscy są równi i szanują się wzajemnie.
Oprócz tego marzę o tym, aby skończył się wyzysk człowieka i by każdy miał po równo. Chciałabym, aby wszyscy potrzebujący pomocy mogli na nią liczyć od rządzących i od innych osób. Takie są moje marzenia na przyszłość, jeśli chodzi o to, co mnie otacza.
Mniej globalnie, życzę sobie zdrowia przede wszystkim, ponieważ "nic nad zdrowie, ani lepszego, ani droższego":)









Chciałam podziękować Wam za to, że jesteście ze mną i angażujecie się w życie bloga. Pomagacie mi w budowaniu mojego twórczego świata i dzięki Wam czuję się mniej osamotniona. Jesteście wyjątkowi i macie swoje różne wspaniałe pasje i talenty. Wspaniale się z Wami przebywa i wdzięczna jestem za Wasze komentarze i maile.


Życzę Wam wszystkim, aby ten nowy rok okazał się przychylnym i abyście zrealizowali w nim swoje pragnienia. Niech przyniesie Wam on dużo satysfakcji i miłych chwil.

PEACE

18 komentarzy:

  1. Cudownego Nowego Roku! :-) Twoje marzenie odnośnie Polski i Polaków jest bardzo piękne, aczkolwiek historia Polski pokazuje, że w żadnym momencie Polacy tacy nie byli... ;-) Ale wiara działa cuda i ja życzę Polakom tego samego! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oby właśnie cud się stał:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia i oczywiście nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  3. My też spędziliśmy sylwester we dwoje, ale tak właśnie lubimy :)
    Jeśli ja mam mieć bardziej globalne życzenia to chciałabym aby w naszym kraju w końcu zaczęto patrzeć na dobro obywateli. To co się dzieje w służbie zdrowia i w ogóle to jest jakaś paranoja.
    Tobie życzę abyś była szczęśliwa tam gdzie jesteś pomimo odległości od ojczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raju, o służbie zdrowia to się nasłuchałam w tym roku i zresztą wiem jaka jest na własnym przypadku niejednym niestety:( Zgroza!:(( Bardzo mnie cieszy możliwość korzystania z francuskiej służby zdrowia:)
      Dziękuję za życzenia Kochana i przesyłam buziolki!:))

      Usuń
  4. Ja w tym roku spędziłam ten wieczór z rodzinką i było zajefajnie;)
    Pierwszy raz od niepamiętnych czasów.
    Piękne masz kochana życzenia na ten nowy rok,ale czy są one do zrealizowania...jestem pełna obaw.
    Sama mieszkam na emigracji i wiem,ze mentalność naszych rodaków nie zmienia się od 7 lat i pewnie się nie zmieni.
    Właśnie z tegoż to powodu,wolałam usiąść z moimi najbliższymi.
    Ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i obyśmy kiedyś doczekali tych pięknych chwil,które opisałaś;))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam we dwoje, bo chyba oboje mieliśmy ochotę na trochę spokoju po świętach i właśnie bardzo też mi się podobało:) Od kilku lat spędzaliśmy sylwestra z moim bliskimi w PL i tylko trochę mi było smutno, że w tym roku wszystko się pozmieniało, ale było i tak fajnie:)
      Mogłyby się te marzenia zrealizować, bo każdemu by się lepiej żyło:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. my na kameralnej domóweczce witaliśmy nowy rok :)
    wszystkiego dobrego i pełnego radości kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
    Mnie zmogło zapalenie zatok i w związku z tym Sylwestra spędziliśmy we dwoje, oglądając najlepszy film - Seksmisję ;-P Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci życzę wszystkiego dobrego i zdrowia!:)) Też uwielbiam Seksmisję:))

      Uściski!:))

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego! :D
    Przyłączam się do życzenia-marzenia odnośnie naszego społeczeństwa, wierzę, że się prędzej czy później spełni.
    Ściskam,
    Inka
    PS. Fajnie wyszło połączenie zdjęć oczu i ust, wyglądasz na nim jak kaczuszka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie się trochę rozchorowałam:)) Też się staram wierzyć, bo wiara podobno czyni cuda:)
      kaczuszkowe buziaki!:)))

      Usuń
  8. Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku, oby spełniły się Twoje życzenia i marzenia! :)

    A ja dopiero teraz zaczynam się ogarniać po świętach i będę systematycznie nadrabiać zaległości blogowo-mailowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę spełnienia marzeń Kochana!:))
      Nie poganiam Cię oczywiście, ale sprawdzam mą skrzyneczkę regularnie:)

      Buziaki!:)

      Usuń