wtorek, 18 września 2018

Szydełkowa narzutka z kwadratu + Słonko za zasłonką:)

Zwykły kwadrat stał się milutką, bawełnianą narzutką...
Użyłam włóczki na szydełko 2,5-3,5 i szydełka 3,5mm, a do wykończenia szydełka 3mm. Wzór znalazłam w sieci, ale każdy kwadrat można tak wykorzystać:) Mój mierzy ok. 85cm.

Co powiecie na szydełkową narzutkę z kwadratu? Może być?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

...a za zasłonką wypatrzyłam moje słonko:)

...ziewające słonko...ahhh, jak dobrze być kotkiem:)






Ślę Wam serdecznie mruczące uściski!:))

PEACE


26 komentarzy:

  1. Hola Totykoja, preciosa tu capa, tus manos son maravillosas. El gatito está hermoso. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczna narzutka śliczna a ziewające słonko ogromnie słodkie i sympatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihihi, coraz ogromniejsze, bo lubi jeść i to bardzo. Niedługo będzie prawdziwy, okrągłym słonkiem:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Bardzo ładna i twarzowa narzutka, kolor energetyczny- jednym słowem super!
    Tak, dobrze być kotkiem...A ja mam już na stanie pięć kotów- dwa koty z ubiegłego roku, przy czym Wuja już dość oswoiłam. Teraz bardzo oswojona kocica, która postanowiła okocić się u sąsiadów, przyprowadziła mi do gospodarczego dwa, dzikie, 2 miesięczne koteczki...Pozdrawiam.Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To u Ciebie prawdziwy koci świat! Ja bym chciała mieć jeszcze kotka jednego i pieska.
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. No pięknie to zrobiłaś! Serio, taki dodatek ubraniowy jest naprawdę śliczny i wzbogaca garderobę, bo pod spodem może być zwykła bluzeczka, a razem już tworzą świetny duet :)
    Ja zawsze twierdziłam, że dobrze być kotem, one na wszystko mają swój sposób, a poza tym potrafią naprawdę odpoczywać :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Powiem Ci, że w ogóle wygodna ta narzutka. Miała być trochę dłuższa i luźniejsza, ale taka mi się wydała bardziej praktyczna.
      Oj tak, koty mają swoje ścieżki:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Narzutka śliczna:))a ten kolor bardzo lubię:)Twoje słonko urocze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie też się od razu ten kolor spodobał. Hihi, słonko okrąglątko dziękuje i mruczy do Ciebie:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Narzutka bardzo słoneczna, a Bastet bardzo śpiąca, a może tylko taki z niej leniuszek? Ja mam teraz, wróć, nie mam, tylko one mnie mają! Sześć kotów. Wcale nie są moje tylko sąsiadów, ale im to nie przeszkadza, wprowadziły się na mój taras i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Haha, to jest śpiący leniuszek.Żebyś widziała jak sobie z nią muchy poczynają, a ona nic:) Ooo, to masz wesoło!:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Yes, it's good to be a cat! :)))
    Love the new cape - such a rich color, looks great with your red skirt and dark long hair! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I have more and more white hair tho but in the photo it looks not so visible:D
      Kisses!:))

      Usuń
  8. Świetna narzutka:) Masz rację ,,dobrze być kotem" ostatnio obserwując swojego do podobnego zdania doszłam :D
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Oj tak, można marzyć o kocich sprawach i w ogóle po prostu być słodkim malcem przez całe życie:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Fajna narzutka :)
    Twoje słonko na parapecie jest urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty masz potencjał! nigdy w życiu nie pomyślałabym, że słoneczny akcent robi takie wrażenie, akcent z kwadratu, tego jakbyś nie napisała, to bym się nie spostrzegła:)), będący kamizelką; i ślicznie wyglądasz.
    No to super się zabezpieczyłaś na ponure
    dni: będziesz miałaś dodatkowe słoneczka, ale futrzaste za zasłonką bardzo rozpieszczone i wymagające:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) To ostatnie chwile do noszenia narzutki tak tylko na koszulkę i jeszcze się załapałam, bo chłód idzie...choć z pogodą teraz nigdy nic nie wiadomo:)
      Och tak, to futrzaste rzeczywiście rozpieszczone i wymaga jedzenia cały czas najlepiej!:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Ładne uzupełnienie letnich ubiorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. I wyczarowałaś kolejną superancką rzecz. Bardzo ładny jest ten kolor. Podoba mnie się to, pasuje do wszystkiego. Kociak super. Ja mam "pełny etat" przy mojej owczarce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięi:) No, kolor też nie skusił do zakupu właśnie. Jeszcze byłą czerwona, ale żółta mi bardziej podeszłą jakoś. Hehe, żeby te nasze zwierzaki wiedziały, jakie są ważne dla nas. A może wiedzą?
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. ach, jak dobrze być miauczącym
    Słonkiem, gdy się ma taką miłą
    i energetyczną Panią obok :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuu, jak to się stało, ze ja TYCH WSZYSTKICH Twoich postów nie widziałam??? Tyle dodałaś ostatnio! Piękna narzutka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, musiałam się zakamuflować jakoś?:))Dziękuję:))

      Usuń