czwartek, 23 marca 2017

Miniaturowe bluzeczki (ozdabianie wybielinką) + Nowe opowiadanie w Laleczkowie

Witajcie Kochani, Spod maszyny wyszły ostatnio miniaturowe bluzeczki. Wszystkie są według tego samego wzoru, ale jednak każda inna. Do ich wykonania użyłam skrawków dzianiny z ludzkich ubrań.

Dodałam także ozdobne zapięcia z koralików i z cekina.

Bluzeczki zaprezentuje specjalnie dla Was modelka, którą widzieliście ostatnio:)

A więc, ta pierwsza bluzeczka jest w stylu nowoczesno-kosmicznym. Trójkątna ozdoba na przodzie jest efektem eksperymentu z naszywaniem elementów na tkaninę:)

Druga bluzeczka to lekko romantyczny zwyklaczek. Nic wielkiego, ale ponoć jest wygodna:)

Trzecia bluzeczka z kolei jest trochę hipisowska.  Wzór na przodzie został zrobiony przy pomocy wybielinki.
Powiem Wam szczerze, że najpierw chciałam przód uszczypnąć, zwinąć i zawiązać nitką, ale jednak o wiele łatwiej jest tak zrobić, kiedy mamy coś większego gabarytowo. Zdecydowałam więc, że zrobię szablon.
Wycięłam go z poskładanej kartki papieru i po obu stronach pokryłam lakierem do paznokci, aby szablon jakoś bardzo nie namiękał wybielinką.
Gdy szablon wysechł, to przypięłam go do bluzki i pędzelkiem nanosiłam wybielinkę. Ach...i w środek bluzeczki włożyłam gruby kawałek plastiku, wycięty z opakowania po żelu pod prysznic. Nie chciałam, aby wybielinka zafarbowała tył.
Bardzo mi się spodobał ten sposób ozdabiania mini koszulek, bo nie tylko jest tani, ale również szybki i ciekawy, bo tak naprawdę to nie wiadomo do końca, co wyjdzie?:)

♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥
Pragnę Was także bardzo serdecznie zaprosić na nowe opowiadanie w Laleczkowie. Nosi ono tytuł 'Wizja zmian', a do jego napisania skłoniła mnie konieczność przebudowy niewielkowymiarowej rakiety Kapitana Snapa.
Mam nadzieję, że niedługo będę Wam mogła pokazać wszystkie pomieszczenia...lub chociaż z kilka:)
W planach statku jest:
-pokój i łazienka Minki (już widzieliście je tu: mini łazienka, pokój Minki)
-pokój dzienny, gdzie odpoczywają członkowie załogi i gdzie przyjmowani są goście
-kuchnia z jadalnią dla załogi
-kokpit
-pokoik maluszków
...i ta lista z pewnością nie jest skończona:D
Ostatnio wpadł mi w ręce zepsuty toster, z którego wymontowałam wiele kosmicznych elementów:))
♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥          ♥

Życzę Wam przyjemnego dnia i ślę buziaki:)

PEACE

37 komentarzy:

  1. Doskonały patent,ten z wybielaczem:) Modelki świetnie ubrane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасные майки!!! Очень красивая работа!!! Прекрасная фотосессия!!!
    Piękne koszulki !!! Bardzo dobra robota !!! Wspaniała sesja zdjęciowa !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Buziaki!:))
      Большое спасибо :) Целую! :))

      Usuń
  3. Seu trabalho é muito bonito e admiro a sua dedicação.
    Um abraço.
    Élys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado :) Estou feliz por você todos gostaram.

      Um abraço.

      Thank you dear Elys. I'm happy you like my little world:)

      Hugs!:))

      Usuń
  4. Przesliczne są te bluzeczki, najbardziej podoba mi się ta druga. Super pomysł z tym szablonem,,sama chciałabym mieć taką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Najpierw chciałam z folii wyciąć szablon, ale folia za bardzo fikała, więc taki wymyśliłam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Bardzo fajne są te bluzeczki, ta ze wzorem od razu rzuciła mi się w oczy. Chyba ciulowo się szyje takie maleństwa, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wiesz co, ja szyję powolutku i dłuuugo, ale lubię:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Ty to zawsze coś wymyślisz ciekawego :) Bluzki są super, ale mnie zaintrygowały te kosmiczne elementy z tostera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki:)) Hihi, już część została wykorzystana do budowy nowego statku:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Pomysł z wybielinka kupuję. Można mieć różne wzorki, nawet bez szablonu. A z szablonem nawet bardzo skomplikowane. Zaraz zaglądam na pokład statku. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Jak umiesz wyciąć jakieś fajne wycinanki, to autentycznie możesz poszaleć z szablonem. Ja to widzisz, takie proste coś. Chciałam, żeby było symetrycznie i stąd szablon właśnie:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Rozbawiłaś mnie tym zepsutym tosterem. W życiu bym nie pomyślała, żeby w zepsutych urządzeniach szukać materiałów do swoich projektów. Ciekawa jestem co ciekawego tam znalazłaś.
    Ubranka wyszły świetnie. W pierwszej chwili jak zerknęłam to wydawało mi się, że to swoje ubrania tak ozdabiałaś, dopiero potem doczytałam, że to dla lalki. Bardzo ładne zapięcia wykombinowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Wiele lat temu zrobiłam sobie rezystorowe zoo z wnętrzności starego telewizora, a teraz z kolei będą elementy statku:) Cały metal fajnie pasuje do kosmicznej tematyki:)
      Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Bluzeczki są urocze:))podziwiam cierpliwość przy ich wykonaniu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Hehe, mnie takie dłubanki odprężają i mogę siedzieć i siedzieć i szyć, kleić itp.:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. I think I'd wear such tops myself too, expecially that one with a snowflake!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ubranka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co widzę na Twoich blogach, masz bardzo wyjątkowe pasje!
    Bluzeczki wyszły cudownie. Jestem pod wrażeniem pomysłowości i Twojego zaangażowania. :) Najbardziej w moim stylu jest druga bluzeczka, ale podoba mi się sposób z wybielinką. Super, że pomyślałaś o wszystkim - żeby zabezpieczyć tył bluzeczki, żeby doszyć cekiny i guziczki.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobały bluzeczki. Dzięki za miły komentarz.
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  13. Piękne bluzeczki,cudnie wyglądają laleczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te bluzeczki :) Sama chciałabym robić takie maćupkie cudeńka ;)Gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  15. Mogę skorzystać z Twojego patentu? Bardzo lubię takie proste bluzeczki i chętnie uszyłabym sobie kilka takich samych i tylko różniłyby się ozdobami. Ozdoby też bym dała w podobnym stylu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę i cieszę się, że Ci się pomysł przyda:D

      Usuń
  16. O kurczę, efekt na koszulkach jest genialny, może udałoby się tak pokombinować z prawdziwym ubraniem? Hmm, to jest niezły pomysł - wyciąć szablon i pyk go na koszulkę. Najpierw na jakiejś starej to trzeba przetestować, ale pomysł godny wypróbowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że z ubraniem pełnowymiarowym będzie też spoko. Może też wtedy szablon naklej jakimś klejem, który można sprać. Będzie mniejsze rozlanie wzoru i większa precyzja wtedy chyba. Jak spróbujesz, to koniecznie pokaż efekt, bo jestem ciekawa.

      Usuń