poniedziałek, 6 października 2014

Hippie stylizacja z jesienną czapką +szybkie i pyszne bananowe śniadanko

Witajcie Kochani! Jak Wam mija dzień? U mnie w głowie rodzi się plan chusty szydełkowej na chłodniejsze dni, a póki co chciałam pokazać Wam jesienną czapkę szydełkową. Już jakiś czas temu ją skończyłam robić, ale na te pogody teraźniejsze nadaje się bardzo dobrze. Taka lżejsza czapka świetnie sprawdza się w roli jesiennego dodatku, a do tego naprawdę przyjemnie grzeje.

Do czapeczki dobrałam kolczyki z kolorowymi, drewnianymi papugami. Bardzo je lubię, bo są lekkie i przyjemnie dyndają bez obciążania uszu. Biedne papużki skazane zostały na śmietnik, a mnie udało się je uratować. Wystarczyło wymienić bigle i papugi odzyskały pogodę ducha:) 
Podobają się Wam te papuzie kolczyki? No i co powiecie o czapce? Może być?

Do czapki i kolczyków zarzuciłam bluzkę, wykończoną koronką i cekinami, ukochaną bluzę staruszkę i spodenki, które udało mi się nabyć na Braderie de Lille. Wyszedł wygodny, kolorowy zestaw codzienny w hipisowskim stylu, czyli tak jak lubię:) Czy do Was ta całość przemawia?
Na koniec mam dla Was jeszcze śniadanko bananowe. Raczej nie jest to nawet przepis, bo to śniadanie nie wymaga żadnych niemalże zabiegów. Wystarczy zrobić sobie tosty i na te tosty położyć plasterki banana. Kiedy plasterki już mamy na chlebku, to ostatnim krokiem jest polanie naszego śniadanka syropem klonowym. To śniadanie jest błyskawiczne w przygotowaniu, a do tego zdrowe i sycące. Jest też fajną alternatywą na przykład dla kanapek z dżemem. Wiem, że sporo z Was lubi banany i jeśli jeszcze takiego bananowego śniadanka nie próbowałyście, to gorąco polecam:)
U mnie na talerzu, jako dodatek śniadaniowy, również bananki na krakersach. Też pychotka:))

Być może takie bananowe śniadanie nie jest Wam wcale obce? A może jeszcze jakoś inaczej przygotowujecie bananowe kanapki?

❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂   ❂ 
  




PEACE

38 komentarzy:

  1. Czapka obłędna! Kolczyki świetne! Spodnie obłędne! Cały zestaw - uwielbiam Twoje zestawy :-) Krakersy lubiłam jeść z dżemem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:))) Bardzo, ale to bardzo mi miło!:) No nie mów, ja uwielbiam krakersy z dżemem. Mój luby za o się krzywi na sam widok:D
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne śniadanko. Super czapeczka Kolczyki z papugami fajne, wesołe. Ogólnie cały zestaw fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro chyba takie samo sobie zrobię:))) Dzięki:)
      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  4. Aaaaaaa... Jakie świetne te papugi.Bomba! Taka stylówa też do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i fajnie, że całość Ci się podoba:)
      Buziaki!:)

      Usuń
  5. Hello from Spain: very tasty. The outfit is very colorful and cheerful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marta! Nice to hear from you again:) I'm happy you like the outfit. XOXO

      Usuń
  6. Przyznam, że trochę Ci zazdroszczę umiejętności tworzenia takich niebanalnych zestawów.
    Bananowych kanapek nie jadłam ale chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci za komplement Kochana!:) Ta kanapa jest pyszna i mam nadzieję, że też Ci posmakuje:)
      Uściski!:))

      Usuń
  7. Czapeczka super , całość ubioru pasuje do Ciebie :) , takich kanapek nie jadłam ale dawno temu jak mogłam jabłka to lubiłam z bułką je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Oooo, jabłka z bułką muszę spróbować.

      Buziaki!:)

      Usuń
  8. Stylizacja bardzo fajna :) Pasuje do Ciebie idealnie i kolory mi się podobają. Kolczyki papugi wymiatają!
    Ja lubię jeść kanapki z serem pleśniowym i dżemem, a takiego bananowego połączenia jeszcze nie próbowałam. Na pewno, gdy będę mieć w domu banany, to spróbuję, ale zamiast sosu klonowego dam miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hihi, prawda, że papugi fajne? Nie wiem nawet, jak ktoś mógł je chcieć wyrzucić? Mmmm, z serem pleśniowym i dżemem też lubię, a jak mój luby widzi to, to po prostu zielenieje:D Nie wie, co traci:)) Pewnie, z miodem też będzie super! I mówię Ci, fajne jest takie jedzonko, bo po prostu zero wysiłku, a jest coś trochę innego:) Buziole!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Thank you:) When I was getting them, they also had different patterns but when I noticed patchwork like one I was absolutely taken by it:)

      Usuń
  10. Śliczna czapa, fajny kolor i splot, bardzo Ci do twarzy :)
    A śniadanko mniam, nie pogardzę :)~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, właśnie chyba mi lepiej w takich jasnych kolorach przy twarzy, bo jakoś trochę żywiej wyglądam. W ciemnych czapkach mi się wydaje, że jest trochę ponuro i cera jakaś taka szara się wydaje. Cieszę się, że też Ci się podoba:) Hihi, śniadanko polecam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Za mną chodzi taka czapucha! Ale ja raczej sobie uszyję z jakiegoś sweterka albo dresiku:) Całość urzekająca, no i te spodnie! Jako wielbicielka bananów, śniadanko wpisuję do swojego menu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, a śniadanko polecam:) Jak jesteś zabiegana, to jest jak znalazł i w ogóle mniam:) To już jestem ciekawa czapki, bo tą szarą, to bym Ci chętnie podkradła:)))

      Usuń
  12. czapeczka bardzo ładna
    p.s. super spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak te spodnie zobaczyłam, to już nie mogłam bez nich się obejść:))

      Usuń
  13. Stylizacja świetna, śniadanie wolę tosty bez bananów :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) A ja właśnie pędzę za chwilę zrobić powtórkę z wczoraj:D
      Buziaki!:)

      Usuń
  14. Fajna z Ciebie hipisiarka. Gdybym widziała Cię na ulicy to z pewnością bym zwróciła na Ciebie uwagę, grunt to kolorowo i optymistycznie. Czapka i koczyki -rewelka:)
    Banany na toście, jeszcze nie jadłam, ale z pewnością spróbuję bo poleciłaś aby polać syropem klonowym a ja lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jestem za kolorami przez cały rok!::))) Wiesz co, tak się cieszę, że dostrzegłam te kolczyki, bo naprawdę są w dobrym stanie i jedynie te bigle trzeba było wymienić. Nie zasłużyły na wysypisko. Hihi, to super, że lubisz, bo wiesz co, mi tak pasuje syrop klonowy, bo on ma lekką goryczkę taką jakby czy coś i ten smaczek z tostem gra obłędnie, no i z bananem:)) Smacznego Kochana! Uściski:))

      Usuń
  15. I've never had banana sandwiches! You are fun!

    Very sexy and modern outfit - you look smashing in these colorful boho/hippy pants! I also love long, but lightweight earrings - can't wear heavy jewelry for too long... Parrots are a fun and unexpected touch! Your sneakers are great with the whole look, and colors play lovely together. Hat - yes, absolutely! You look gorgeous in hats! Hugs xxxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totally give them a chance and with maple syrup it is just explosion of yumminess:))

      Thank you:) Once I saw these pants on a stall I just couldn't walk away.
      Me neither, when earrings are too heavy my ear holes get broken and hurt.
      I'm really happy you like this look. And see I used to avoid hats with all my will and then something just changed and now I'm a hat fan:)) That's cool you think they suit me. Hugs xxxx

      Usuń
  16. Czapka super. A kolczyki papużki rewelacja - takich jeszcze nie widziałam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolczyki te bardzo lubię:) Ja właśnie też nie widziałam w sklepach nigdzie, ale one trafiły do mnie ponad 15 lat temu, a ile je miała poprzednia właścicielka, to nie mam pojęcia.
      Pozdrowienia:))

      Usuń
  17. Kolczyki razem z drugą zielona kulką i czapką tworzą bardzo zgrany tercet, cała stylizacja bardzo udana, bardzo na luzie, tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też właśnie w sumie najbardziej lubię tak na luzie i wygodnie:)
      Pozdrowienia:)))

      Usuń
  18. Masz swój styl i jest on bardzo fajny, pozytywnie zakręcony, kolorowy i optymistyczny :)
    Chlebka z bananem nie jadłam, może dlatego, że jadam głównie chleb razowy (ostatnio nawet sama zaczęłam go piec) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Z razowym też będzie dobre:)) O matko! Taki samodzielnie upieczony musi być genialny w smaku!!!!

      Usuń
  19. Dziękuję za zaproszenie i skorzystałam:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń