piątek, 7 lutego 2014

L'OCCITANE - kremy do rąk i galaretka pod prysznic

Co się tak ucieszyłam??? W sklepach L'OCCITANE była ostatnio do odbioru podarunkowa skarpeta z trzema tubeczkami kremu do rąk:) Trafiła ona w moje ręce wraz z galaretką pod prysznic, pełnowymiarowym kremem herbacianym oraz z dwoma próbeczkami bogatego kremu do twarzy. Postanowiłam opisać Wam kremy i galaretkę, a więc zapraszam do recenzji.




KREMY DO RĄK L'OCCITANE:

Fleurs de Cerisier / Cherry Blossom- pachnie odświeżająco, trochę cytrynowo i ogólnie miło.
Sam krem rozprowadza się dobrze, jest gęsty i pozostawia na dłoniach delikatnutki film i uczucie natłuszczenia.


AMANDE (Mains a croquer/ Delicious hands) Hydrante et lisse/ Moisturizes and smoothens: Au lait d'amande/ With almond milk- pachnie migdałowo, troszkę gorzkawo i zdecydowanie zapach ten jest dla mnie bardzo przyjemny. Kremik ten dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie zauważyłam, aby jakoś super wyjątkowo nawilżył i wygładził mi skórę rąk, ale zapach jest jego ogromnym plusem. Naprawdę bardzo przyjemnie się go wdycha i jest relaksujący.


Creme Mains Peaux Seches/ Dry Skin Hand Cream - Karite Shea 20%- pachnie delikatnie i nie najgorzej. Nie tak dobrze jak AMANDE, ale wciąż przyjemnie. Zapach przywodzi mi na myśl mydełko hotelowe. Krem o najtwardszej strukturze ze wszystkich tu opisanych, rozprowadza się dobrze, jest tłuściutki i wchłania się wzorowo.


Gel Hydratant/ Moisturizing Hand Gel-THE VERT/ GREEN TEA- Mlecznobiały żel pachnie ciekawie. Kojarzy mi się z herbatą z ogromną ilością cytryny). Szybciutko się rozsmarowuje, ale nawet przy nałożeniu niewielkiej ilości, pod koniec się wałkuje.



Wypróbowane przeze mnie kremy do rąk L'OCCITANE rzeczywiście dbają o skórę i mają ładne opakowania. Oprócz tego są szalenie wydajne, ponieważ wystarczy wycisnąć odrobinkę kremu, aby całkowicie pokryć obie dłonie.
Minusem jest cena. Ta francuska marka do tanich niestety nie należy:(



GALARETKA POD PRYSZNIC L'OCCITANE:  Delice des Fruits (Citron & Clementine)- Gelee de Douche/ Shower Jelly- Pachnie miło, rzeczywiście cytrynowo, ale zapach nie utrzymuje się bardzo długo na skórze. Galaretka pieni się średnio i do wydajnych stanowczo nie należy. Niestety w moich oczach L'OCCITANE przegrywa z mym ukochanym żelem pod prysznic LABELL, o którym możecie poczytać w Słodkiej Trójcy Kosmetycznej.


Znacie kosmetyki L'OCCITANE? Lubicie je? Ja do tej pory jeszcze nic nie miałam od tego producenta. Gdyby nie ta pomocyjna skarpeta, to pewnie nadal tkwiłabym w markowym mroku:) Na pewno jeszcze kiedyś zajrzę na L'OCCITANE'owe wyprzedaże:)

Życzę Wam miłego weekendu

PEACE

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Całkiem przyjemna marka. Mają sklepy w PL też.

      Usuń
  2. Ja mam kilka ich kosmetyków, rzeczywiście do tanich nie należą ;) Mam wodę toaletową kwiat wiśni i zgadzam się z Tobą - jest cudowna! Taka totalnie wiosenna. Czasem psikam się nią i zaraz czuję wiosnę, to wspaniałe uczucie :)
    Mam też olejek do ciała i olejek pod prysznic migdałowy - obłędnie pachną! Ale czy są wybitne... Suchy olejek miał dobrze nawilżać i natłuszczać, ale nie bardzo się sprawdza. Natomiast ten olejek pod prysznic jest fajny, choćby dla samego zapachu warto go kupić.
    Mam jeszcze szampon do włosów i odżywkę, są w porządku. I ostatnio zaszalałam, kupiłam perfumy Immortelle :) Zapach jest dziwny, ale wciągający, taki ciepły, miodowy :)
    Ogólnie uwielbiam francuskie kosmetyki, szkoda tylko, że to wszystko takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te ceny są koszmarne:/ Dlatego właśnie skupię się na darmowych próbkach i promocjach w tym przypadku:))

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc nie znałam tej firmy wcześniej, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza! Cena niestety może odstraszać, ale jeśli warto, to można sobie pozwolić na inwestycję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się, ale jakość moim zdaniem jakość nie do końca współgra z ceną. Nie ma aż takiego szału z tymi kremami, a galaretka pod prysznic jest raczej przeciętna i nie rzuca na kolana.
      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  4. Jakim sposobem można odebrać podarunkową skarpeta z trzema tubeczkami kremu do rąk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Teraz to już chyba za późno, ale trzeba było tylko iść do sklepu i poprosić o nią.

      Pozdrowienia!:)

      Usuń