sobota, 22 kwietnia 2017

Bardzo malutkie misie, ropuszki i szydełkowe zabaweczki

Witajcie Kochani, Co u Was słychać? Ja siedzę w domu i cieszę się, bo za oknem przyjemny chłodek. Wczoraj wieczorem bawiłam się trochę modeliną i zrobiłam parę figurek. Przygotowałam trochę zdjęć różnych drobiazgów...
Na pierwszy ogień daję mięciutkie misiaczki:)
Oba misie powstały z wyciorków i mają koralikowe oczka. Są milutkie i malutkie i idealne do przytulania małymi niewielkowymiarowymi rączkami:)
Oprócz misiów powstały jeszcze szydełkowe zabaweczki: ludzik, rybka, pszczoła.
Co do moich modelinowych wyczynów, to pokusiłam się o dwie malutkie ropuchy:)

Jak podoba się Wam ta miniaturowa menażeria?

Wysyłam Wam bardzo cieplutkie uściski i buziaczki! Miłego weekendu:)

PEACE

45 komentarzy:

  1. No właśnie mojej Teresce takiego misiaczka słodziusieńkiego brakuje, a dzisiaj chyba w szczególności :)))
    Cudne :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Widziałam właśnie przed sekundą:))) Dzięki:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Очень красиво!!! Мне очень понравились ваши маленькие игрушки!!!
    Bardzo ładne !!! Lubiłem swoje małe zabawki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Buziaki!:))

      Большое спасибо :)
      Целые! :))

      Usuń
  3. Misie urocze i taaaakie maleńkie! Jakżeś Ty je ukręciła z tych drucików? Podziwiam :-) Zachwycają mnie żabki - wyglądają jak kamienne posążki, takie które kładzie się przy oczkach wodnych - są cudne! No, a o szydełkowych zwierzakach to już w ogóle nie wiem, co napisać, bo nawet mi się w głowie nie mieści, że ktoś potrafi takie maleństwa na szydełku udłubać :D Boskie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no są maciupkie a druciki się łatwo kręciły. Przydały się też te takie szczypce do drucika z okrągłym końcem:) Dzięki:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Misie super, a ropucha jest jak prawdziwa. Myślałam że jest ze sklepu. Jak zwykle podziwiam pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Ropuchy być może trafią do jakiegoś magicznego sklepu, kto wie?:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Jakie piękne. Niesamowite że udało ci się takie malutkie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Jakie to wszystko malutkie! Ale piękność rozmiarowi doruwnuje, a nawet przewyższa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie z wyciorków - genialny patent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa z Ciebie artystka; tworzysz urocze rzeczy. Masz wspaniałą wyobraźnię.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa Kochana. Buziaki!:))

      Usuń
  9. Urocze żabki, czy to może zaczarowani książęta? Misiaczki też słodkie. Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie maleństwa:)))musisz mieć cierpliwości dużo do wykonywania takich okruszków:))piękne są:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdecydowanie lubi takie małe rzeczy robić i bardzo mnie to odpręża.
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Dla mnie jesteś mistrzynią w tworzeniu takich maleństw. Wszystko super. A żaba jest fantastyczna!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie sympatyczne drobiazgi! Misiaczki, żabka - no cudne, po prostu i takie maleńkie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Staram się, żeby pasowało wszystko do małych lalkowych łapek:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Misie są najpotrzebniejsze w każdym wymiarze, a bez zabawek i pluszaków w mieszkaniu jest nieprzytulnie i nudno
    :)) Ciekawa jestem, czy w Niewielkim też jest szansa na znalezienie królewicza, jak się odpowiednią ilość żab pocałuje...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam isie w lażdym rozmiarze oprócz olbrzymiego:) Hehe, może powinno powstać specjalne święto całowania żab? To by był dopiero wysyp książąt:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  14. O jaaaaaaaaaaaaa! Jak to jest w ogóle możliwe żeby takie cuda stworzyć????Az nie mogę uwierzyć że takie maleństwa zrobiłaś Kochana. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, cieszę się, że Ci się wszystko spodobało. Buziaki!:))

      Usuń
  15. Wszystkie Twoje maluszki są super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna menażeria :) ale dlaczego żeś tak, na takie zimno, roznegliżowała lalkę? ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)P W Niewielkim Wymiarze mają ciepło i jak coś to wpadaj:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  17. Jak już pisałam (i pewnie jeszcze nie raz to zrobię), genialne są Twoje małe twory.
    A że uwielbiam żabki, podobają mi się najbardziej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ja też lubię wszelkie kumate:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  18. Super :) uwielbiam takie miniaturowe arcydzieła. Żabki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Fajnie się lepiło i dorobiłam jeszcze trochę rzeczy z rozpędu:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  19. Piękne szydełkowe zabaweczki dostały lale.
    Podziwiam Twoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Lale się cieszą i w ogóle jest weselej w Niewielkim Wymiarze:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się te maluszki :) U mnie za oknem chłodek nie jest przyjemny , dzisiaj było trochę lepiej ale dla mnie ciągle za zimno :(:(
    Buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) U mnie jest tak umiarkowanie ale dzisiaj podobno śnieg padał? Ja go nie widziałam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  21. Small pets for small doll) I don't even know, who looks cuter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, thank you:) I like cute little miniatures for my dollies. They make cool ambiance:)
      Kisses!:))

      Usuń