sobota, 3 maja 2014

Jak zrobić sukienkę dla misia? VIDEO PORADNICZEK

Misiowa z poprzedniej notki Wam się spodobała i nawet jej szydełkowa sukienka otrzymała komplementy. Wzór na misia już dałam, a teraz chcę się z Wami podzielić moim sposobem na szydełkowanie sukienki.

Przygotowałam sześciominutowe wideo, z którego dowiecie się, jak zrobiłam moją szydełkową sukienkę i jak można najłatwiej takie ubranko dostosować do różnorodnych, zabawkowych ciałek.

Mam nadzieję, że ten filmik pomaga w zrozumieniu konstrukcji sukienki i zagrzewa do wykonania własnych, wspaniałych ubranek:)



Nawet mało wprawni szydełkowicze poradzą sobie z tego rodzaju sukieneczką wyśmienicie, a więc zapraszam na film i życzę miłego oglądania:)


PEACE

18 komentarzy:

  1. Jeśli sprawię sobie szydełko, to zapisuję się u Ciebie na pierwszy kurs.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię serdecznie oczywiście, bo mówię Ci to straszna frajda:)

      Uściski!:))

      Usuń
  2. Popatrzę , ale chyba nie dam rady robić,
    bo mam za mało czasu :-)))
    Śliczna ta zielona misiowa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała sukieneczka akurat jest w miarę szybka, a jak jeszcze zrobisz duży ażur:))

      Dziękuję i ściskam Cię serdecznie!:)

      Usuń
  3. świetnie to wygląda! :) szkoda, że totalnie nie mam talentu szydełkowego, mimo że niejednokrotnie próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja myślę, że jeśli nie działało, jak ktoś Ci pokazywał, to warto wejść na youtube i obejrzeć filmiki kręcone z pierwszej osoby, bo wiesz co, wtedy jest dużo łatwiej. Ja pierwsze w życiu podejście miałam z osobą leworęczną i nic mi nie wychodziło. Nawet łańcuszek nie szedł dobrze. Myślałam, że nie dam rady. Po wielu latach spróbowałam znowu i już było lepiej. Zaczęłam od łańcuszka i zrobiłam pierwsze w życiu kółko, z którego byłam nieziemsko dumna:)) W każdym razie polecam Ci w razie czego filmiki z widoku pierwszej osoby. Wtedy łatwiej imitować ruchy.

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  4. Ja bym tego nie potrafiła, przynajmniej nie tak równo i ładnie, jak Ty ;))
    Masz bardzo miły głos i naprawdę dobrze tłumaczysz, może jednak by mi się udało pod Twoim okiem coś stworzyć na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafiłabyś równie ładnie i na sto procent warto spróbować:) Wiesz co, ja po prostu jestem chorobliwie dokładna z szydełkowaniem i też mam już trochę wprawy. Dlatego wychodzi mi równo. Ja Cię naprawdę zachęcam do spróbowania sił w szydełku i szkoda tylko, że właśnie sobie nie możemy razem usiąść i podłubać, ale gdybyś chwyciła szydełko, to ja zawsze służę na miarę umiejętności i zdolności pomocą zdalną choćby:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Bardzo fajna sukieneczka! Podoba mi się ten wzorek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie mi wzorek pasował do takiej małej formy i powiem Ci, że przyjemnie było szydełkować takie maleństwo:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  6. Przydatny filmik. Muszę znaleźć chwilę i wrócić do prób z szydełkiem. Pod Twoim "okiem" na pewno coś w końcu mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda Kochana! Cieszę się, że filmik zachęca:)

      Uściski!:)

      Usuń
  7. Fajny filmik i na pewno przydatny dla wielu blogerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że myślisz, że przydatny. Starałam się dobrze wyjaśnić, co i jak:)

      Usuń
  8. Fajnie tu u Ciebie - zostaję na dłużej :) Instrukcje bardzo przydatne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba i że zostajesz. Witam Cię serdecznie i przesyłam pozdrowienia!:)

      Usuń