środa, 5 grudnia 2018

Różowe śnieżynki (wzór)

Witajcie Kochani, Dziś chcę Wam pokazać różowe szydełkowe śnieżynki i mam dla was również wzór ich wykonania.


DELIKATNA SZYDEŁKOWA ŚNIEŻYNKA
1.ł7, *sł, ł3*x5 w siódne oł od szydełka, os z czwartym z początkowych siedmiu oczek łańcuszka (mamy 6 przerw z trzech oł)

2.ł3, {2sł, ł7, 2sł} w pierwszą przerwę z 3oł, *sł w następny słupek, {2sł, ł7, 2sł}w następną przerwę z 3oł* powtarzamy *...* na około, łączymy os do początkowego ł3 (mamy 30 oczek i 6 przestrzeni z 7oł)

3.ł1, płs w to samo oczko, ł2,  następną przestrzeń z 7oł robimy: sł,{ł3, sł}x2, ł5, sł, {ł3, sł}x2, ł2. Następnie pomijamy dwa słupki i *płs w następny słupek, ł2, a w następną  przestrzeń z 7oł robimy: sł, {ł3, sł}x2, ł5, sł, {ł3, sł}x2, ł2, pomijamy następne da słupki*. Powtarzamy *...* na około, łączymy os z pierwszym płs i zakończamy.

Wzór jest prosty, ale efektowny i mam nadzieję, że się Wam przyda:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pogoda u nas sprzyja szydełkowaniu, bo jest deszczowo i cicho. Przyjemnie się siedzi z szydełkiem w dłoni i kotem na kolanach:)

Ślę Wam buziaki!:))

PEACE

21 komentarzy:

  1. Śliczne są.Wolałabym schemat- nie lubię opisów...nie umiem ich czytać.U mnie świeci słońce i zdecydowanie w takie pogodne dni lepiej mi się szydełkuje.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja też wolę schematy, ale akurat do tej był opis. W jakimś starym anglojęzycznym czasopiśmie znalazłam. Ja sobie właśnie słucham jazzu i dziergam:D
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Są prześliczne, spróbuję je zrobić :) Do mnie z kolei bardziej przemawia opis, bo nie rozumiem symboli rysunkowych :))

      Usuń
    3. Dzięki:) Zobaczysz, że szybko się robią. Te są szydełkiem 1,25mm.
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Piękne śnieżynki. Dziękuję za opis , być może kiedyś skorzystam . W tym roku już zakończyłam świąteczne dziergadełka. Czasami jak najdzie mnie ochota to i latem potrafię coś robić w świątecznym klimacie tak jak w tym roku. Teraz obmyślam świeta . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że opis Ci się kiedyś przyda. To już jesteś gotowa z choinką, a ja w tym roku pierwsze kameralne święta robię we Francji i nadrabiam brak ozdób na moje plastikowe drzewko. Świąteczne menu należy do męża, bo będą francuskie potrawy, a on bardzo lubi gotować, więc się wyżyje w kuchni:)
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  3. Będą ślicznie wyglądać na choince:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już się nie mogę doczekać ubierania choinki:) Buziaki!:))

      Usuń
  4. Cudowne śnieżynki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że u Ciebie przygotowania do świąt idą pełną parą. Ja w tym roku nie planuję, oprócz kartek, żadnych świątecznych robótek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergam i nie myślę tak o tym, że to pierwsze święta nie w PL:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Fantastyczne śnieżynki! Ślicznie im w różowym:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki piękne, ale tęsknię za Niewielkim Wymiarem i Twoimi historyjkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Muszę kiedyś reaktywować Niewielki Wymiar:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Będą też inne kolory wkrótce na blogu, bo się rozpędiłam:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Bo śnieg tak naprawdę bywa też różowy!

    Ja też tęsknię za Niewielkim Wymiarem i rozmyślam, co u nich nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie, prawda? W sumie może być w każdym kolorze:)) Niewielki Wymiar zahibernował się:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Śliczne są te Twoje śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń