piątek, 14 grudnia 2018

Piernikowa chatka i ludziki na szydełku + Modelinowe ozdoby choinkowe

Witajcie Kochani, Dzisiaj chcę Wam pokazać szydełkowe wypieki:) Zrobiłam malutki piernikowy domek i dwa pierniczki w kształcie ludzików:)
Jak się Wam podoba to trio?:)
Na sam koniec mam jeszcze dwie ozdoby z modeliny. Skorzystałam z tutoriali na youtube i powstał mały bałwanek i reniferek.
Bardzo się starałam wszystko ładnie ukulać i wygładziłam łączenia wykałaczką. Takie oto dwa cudaczki zawisną obok szydełkowych dekoracji:)

Dzisiaj u nas przymroziło i na samochodach szron. Robi się świątecznie.

Buziaki!:))

PEACE

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te piernikowo-szydełkowe ozdóbki- domek i ludziki.Z modeliny też powstały śliczne rzeczy.A ile starań,żeby wszystko dopracować,żeby wyglądało jak wygląda! U mnie ciepło, szaro i buro, i mało świątecznie.Pozdrawiam serdecznie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie już po szronie też nic nie zostało, ale nadal mrozek jest. Ogólnie rześki dzień i w miarę pogodny:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Twoje ozdoby są wyjątkowe i niepowtarzalne,do tego piękne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności. Reniferek przeuroczy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lepienie reniferka zajęło mi sporo czasu:) Buziaki!:))

      Usuń
  4. Urocze modelinowe cudaczki :-) A szydełko zachwyca - i choć to tylko szydełko, a nie prawdziwy piernik, to zgłodniałam... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, dietetyczne pierniczki i naturalna bawełna, więc oprócz koralików są bezpiecznie zjadliwe:) Buziaki!:))

      Usuń
  5. Śliczne są te piernikowe ozdóbki. Modelinowe wytworki rewelacyjne. Wszystko cudnie udekoruje choinkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pomyślałam, że kupiłaś te figurki z modeliny, super są! :))
    Szydełkowe pierniczki są urocze, fajny pomysł miałaś na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Tutoriale na yt były szybkie, a ja lepiłam powoli:D Tak mi przyszło do głowy, żeby dać pierniczki i nie mogłam nigdzie znaleźć takiej chatki wymarzonej, więc improwizowałam:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Piękne ozdoby! Zachwycił mnie szczególnie renifer.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas spadł śnieg...
    Trio i ozdoby z modeliny rewelacyjnie. Pięknie ozdobią dom na święta.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj trzy stopnie Celsjusza, ale wydaje się, że jest cieplej.Śniegu nie ma:/ Dzięki:)
      Uściski!:))

      Usuń
  9. Jakie te ozdoby są piękne! ♥ Trio idealne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby! Szacunek za chęci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szydełkowe wypieki? Super pomysł! Wyglądają absolutnie wspaniale! Modelinowe zawieszki też są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak mi brakowało pierniczków, więc upiekłam z kordonka:D
      Uściski!:))

      Usuń
  12. Wspaniałości na drzewko! i wyglądają na gotowe do schrupania, bo to przecież piernik i marcepan:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Pierniki dałoby radę schrupać, ale marcepan wyszedł twardawy:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Cudne są, zarówno te dziergane jak i lepione;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń