czwartek, 27 lipca 2017

Perfumy Kimmi + Miniaturowy recykling: regał, skrzyneczka i tubki

Witajcie Kochani, Dziś na początek chcę Wam opowiedzieć o pewnych słodziutkich perfumach o wdzięcznej nazwie Kimmi. Nie tylko ich zapach jest milutko słodki, ale też i buteleczka:)

Moja ma na imię Holly i jest różowiutką kokeshi o zapachu:

nuta głowy- brzoskwinia, zielone jabłko i mandarynka
nuta serca- turecka róża, piwonia, kwiat pomarańczy
nuta bazy- Heliotrop, wanilia, białe piżmo
Perfumy pachną bardzo dyskretnie, ale upajająco. Gdyby tylko zapach był nieco bardziej intensywny, to byłyby idealne:)
Bardzo lubię zapach piżma i w tym słodkim koktajlu jest on dobrze wyczuwalny i bardzo kojący.

Znacie te perfumy? Lubicie piżmo?

Na zdjęciu obok perfumowanej kokeshi stoi mój azjatycki koteczek i dwie ludowe lale z drewna. Kotek po prostu zapragnął mieć zdjęcie z Holly, a dwie małe laleczki i Holly zresztą też, celebrują Dzień Matrioszki i Kokeshi, który w lalkowym kalendarzu przypadł na 25 lipca.
__________________________________________________________________________________
Chcę Wam także pokazać nową półeczkę, jaka stanęła w niewielkowymiarowym markecie Królików.
Powstała z niepotrzebnych skrawków kartonu i jest projektem recyklingowym.

Mieszczą się na niej różne produkty i swą nieco znoszoną bielą wabi zaciekawionych klientów:)





Przy okazji regału powstała jeszcze miniaturowa skrzyneczka z patyczków po lodach i kilka główek sałaty.


Do marketu dostarczono tubki z produktami pielęgnacyjnymi...
Tubki zrobione są z kawałków słomki i papieru. Słomkę pocięłam i chwytałam małe kawałki kombinerkami, po czym końcówki zgrzewałam zapalniczką. Do tak zamkniętych tubek wepchnęłam ściśle papier, a kiedy były pełne, wkleiłam koliste kartoniki wycięte dziurkaczem. Następnie brzegi okleiłam wąskimi kawałkami papieru i gotowe już nakrętki pomalowałam lakierem do paznokci.
Taśmą klejącą przytwierdziłam etykiety, wycięte z kolorowych gazetek.
__________________________________________________________________________________
Życzę Wam miłego wieczoru i ściskam!

PEACE

50 komentarzy:

  1. Zacznę od końca, pomysł na tubki rewelacja! Półeczka fajna i jak dobrze zaopatrzona w przeróżne produkty. Ślicznie też wyszła skrzyneczka z patyczków.
    Perfumy Kimmi widzę pierwszy raz, szkoda, że przez ekran nie czuć zapachu. Formę Kokeshi wykorzystywała jeszcze firma Puppe do swoich kosmetyków.Kotek też fajny. Mała Marioszka to ostatnia część, a obok stoi nasza Łowiczanka z Cepelii.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Te perfumy są naprawdę fajne i tylko by mogły być trochę bardziej intensywne. Ooo, chciałabym jakiś jeszcze kosmetyk z Kokeshi:) Dzięki za info:)
      Budziaki!:))

      Usuń
  2. Jakie cudowności <3 Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's sooo cute)) that shelves with small jars!

    OdpowiedzUsuń
  4. regalik wystawowy oraz skrzynki z patyczków fajne
    ale to produkcja mini kosmetyków rozwala na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, sposób ze słomką i świeczką jest wciągający bardzo:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Стеллаж для продуктов и ящик - СУПЕР!!! Красивые фото!!! Очень милый флакон для духов)))
    Regał dla produktów i skrzynka - SUPER!!! Piękne zdjęcia!!! Bardzo ładny flakon do perfum)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо :) Целую! :))

      Bardzo dziękuję:) Buziaki!:))

      Usuń
  6. To, co pokazujesz, to prawdzwe cudeńka.
    Bardzo pomysłowa wydaje się skrzyneczka zrobiona z patyczków na lody.
    Jest tu wiele innych ciekawych rzeczy.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Skrzyneczkę bardzo fajnie się robiło i by można w niej trzymać nawet jakieś ludzkie drobiazgi:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Nie używam perfum ze względu na moje chore zatki, ale mam balsam do ciała który obłędnie pachnie i nawet długo się utrzymuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to lubię perfumy i balsamy też zresztą, a jak jest dodatek piżma, to już w ogóle się cieszę:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. very cute blog !

    lets follow each other

    NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hihi, zdecydowanie mogłaby u Ciebie zamieszkać:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Zacznę od skrzynki i półeczki. Oba mebelki doskonale imitują te prawdziwe. Jesteś prawdziwą mistrzynią przeróbek. Kosmetyki ze słomki, hmmm, nigdy bym na to nie wpadła. Już widzę Twoją twórczość, gdyby Ci dostarczyć oryginalne półprodukty..... Zapachu nie znam, ale piżmo musi być. Ja jestem zadowolona z podróbek Apar, niestety szkoda mi wydać 400 zł na oryginał w Polsce Na razie bomba zapach to 150 i 013. Kotek skradł moje serce. Jest niezwykle oryginalny i słodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hihi, sięgam po to, co akurat mam pod ręką, ale zawsze jestem chętna na jakieś koraliki, tasiemki itp.:) No, pożmo i ja uwielbiam. 400zł na perfumy też by mi było szkoda wydać:/...ile by za to było lalek i przydasiów!!:)) Kotka dostał Luby w prezencie kiedyś:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Każdy element, począwszy od półki, skrzyneczki, sałaty, perfum, tubek itd, itp, a na samej pannie w cudnym kombinezonie kończąc, jest perfekcyjny i cudny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, szalona musiała być zabawa 25. z okazji święta Matrioszki i Kokeshi, bo dopiero dzisiaj lale zapozowały nam do pamiątkowego zdjęcia! Regaliki i ich zaopatrzenie rewelacyjne, a wszystko identyczne z pełnowymiarowymi. Chętnie ja też wpadłabym nieraz na zakupy...Jak czytałam nuty zapachowe, to aż wpadłam w ekstazę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wywijały, tańcowały i wypachniły się tak, że aż kręciło się w głowie:)) Dzięki:) Perfumy są naprawdę fajne tylko jedynie by mogły trochę intensywniej pachnieć, bo tester był cudnie intensywny.
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Piękny regał a mini skrzyneczka cudna:))) nie znam tych perfum ale wyglądają uroczo:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Właśnie ta buteleczka od razu moją uwagę przyciągnęła:)) Buziaki!:))

      Usuń
  14. Chyba polubiłabym te perfumy 😍 miniaturki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przyjemne choć brak im troszkę intensywności:) Dziękuję:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  15. Swietne te miniaturki :) A tych perfum nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja tak po nie sięgnęłam ze względu na buteleczkę i tester miał bardzo intensywny zapach, ale niestety zawartość oryginalnej buteleczki trochę mniej jest intensywna.
      Buziaki!:))

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowe. Regał wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna Holli z perfumami.Zapach z pewnością w moim guście. Jestem pod wrażeniem półeczek z zawartością. Jesteś mistrzynią miniaturyzacji! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz piżmo i takie bardziej dyskretne perfumy, to myślę, że mogą Ci się spodobać. Dziękuję:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  18. Za każdym razem wydaje mi się, że przeszłaś samą siebie i ciągle coś bardziej niesamowitego wymyślisz. Podziwiam pomysłowość, naprawdę, to jest mega sztuka i talent umieć stworzyć takie cacka miniaturowe.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się tak podobają te moje różności. Ja to wiesz, relaksuję się przy tym niesamowicie i po prostu nie mam innego wyboru, jak coś tam majstrować:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  19. Nie znam tych perfum, ale wyglądają super i pewnie pięknie pachną :)
    Miniatury zrobiłaś świetne! Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przyjemne, ale delikatny mają zapach:) Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  20. Cudne miniaturki.
    A o perfumach nie słyszałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja je zobaczyłam na lotnisku i od razu ta buteleczka mnie przyciągnęła:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  21. Kochana na początku to muszę wyrazić swój podziw !! Rany Boskie ! ja myślałam że tubki są upne! Jestem pełna podziwu że robisz takie piękne rzeczy :* Urocza ta perfumka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Prawda, że słodziutka jest?...i zapach też słodki i piżmowy, ale delikatny:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  22. Jestem wielką fanką Twoich miniaturek. Półka wygląda świetnie razem z wszystkimi rzeczami, które się na niej znalazły.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Lale mają teraz w sklepie większy wybór:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  23. Uwielbiam Twój mały świat ;) zachwycają mnie te miniaturki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i bardzo dziękuję:) Mały świat jest bezkresny i tylko szkoda, że parametry mieszkaniowe nie są:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  24. Regał jest mega świetny. Tubki wyglądają znakomicie ale te marchewki to mistrzostwo świata. Wyglądają jak prawdziwe. SUPER! Jeśli chodzi o perfumy, słodkie zapachy to nie mój gust, za piżmem też nie przepadam. Lubie zapachy kwiatowe, wodne, takie bardziej arbuzowo-ogórkowe. Ale sam flakonik bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) No, to zdecydowanie by Ci te nie przypadły do gustu, bo po prostu jest słodycz i piżmo. Na mnie z kolei nieładnie pachną takie arbuzowo-ogórkowe. Własnie przez ten flakonik zwróciłam na nie uwagę:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  25. Podziwiam Twoje zdolności,robić takie małe rzeczy.Sliczne miniaturki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow regał boski i do tego jeszcze ta skrzyneczka...moja pociecha padła by z zachwytu;D

    OdpowiedzUsuń