wtorek, 25 grudnia 2012

o Boże... Narodzenie !!!!

Moja Wigilia dobiegła końca i oczywiście została dokładnie udokumentowana:) Miałam Wam napisać o różnych różnościach, ale o różnych różnościach będzie później ponieważ dotarły do mnie dwie bardzo oczekiwane przesyłki i muszę Wam o nich opowiedzieć w pierwszej kolejności.

Dostałam pod choinkę ten oto super zestaw kwiatowo gwiazdeczkowy od Agnieszki Kuzaj. Agnieszka bardzo fajne rzeczy tworzy. Sutaszuje, szyje, scrapuje i nie tylko i oczywiście warto jest zajrzeć do niej i popodziwiać.
W nowej broszce od razu się zakochałam. Kolorystyka moja całkowicie a wykonanie jest mega staranne i widać, że serduszko włożyła Agnieszka w tego kwiatuszka. Gwiazdeczka a'la ciasteczko chyba powinna zawisnąć na choince, ale wylądowała na mojej szyi. Cóż, ja tam będę w niej chodzić i już:) Dziękuję Ci Aguś za te cudeńka.

Mikołaj przyniósł mi także wielką paczkę od Kolorowej Kurki. Po gorączkowym rozrywaniu papieru, zapiałam z radości! Kurka obdarowała mnie przepiękną torbą, którą sama uszyła a w torbie były jeszcze dodatkowe niespodzianki!
Zobaczcie, jak Kurka szyje. No po prostu bajkowo. To jest kobieta z fantazją i nie da się przejść obok Kurkowej twórczości obojętnie.  Jak jeszcze Kurki nie znacie, to poznajcie. Kurka szyje i dzierga i nieszablonowe z niej stworzenie.
W każdym razie, jak już mówiłam, do torby dołączone były jeszcze inne, fajowe prezenty a więc pochwalę się:
 <-- Książka o szydełkowaniu kwiatów pod tytułem Piękne Kwiaty 100 modnych wzorów. Dostałam prawie zawału, jak zobaczyłam tę księgę bo przecież dla szydełkowiczki taka książka to nie lada gratka.















<-- Kryminał Paul'a Grote Rioja dla matadora. Nie wiem skąd Kurka wiedziała, że lubię kryminały, bo się nie chwaliłam, ale bardzo lubię:)

Do tego dostałam jeszcze od Kurki piękną książkę O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra.




Kurko jesteś kochana. Z całego serca dziękuję Ci za tak niesamowite prezenty.

Na koniec jeszcze drobna stylizacja:) Fotki pstryknięte w Wigilię w przerwie od pałaszowania. Okazało się, iż wszystkie podarki idealnie dopełniły mego świątecznego stroju:)



























CDN...

PEACE

6 komentarzy:

  1. Świetne prezenty :) A torba jest super! Fajnie, że Wigilia Ci się udała :) U mnie też było wesoło i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo się udała Wigilia, wrzucę foty.

      Super, że i u Ciebie fajnie wyszło. Co do smakowicie, to mój luby znów był w szoku "tyle jedzenia dla kilku osób?":) Ja tam znowu się obżarłam i dzisiaj również się nie oszczędzałam:D

      Buziaki:))

      Usuń
    2. Przyznam szczerze, że musiałam dzisiaj odpiąć jeden guzik w spodniach, ale warto było :D

      Usuń
    3. Ja asekuracyjnie chodzę w spódnicach na gumce:D

      Usuń
  2. Aleś mi nasłodziła! Od razu przytyłam kilogram ;))))
    Wysłałam książkę, bo o winie jest - wiesz żeby tak sucho nie było ;))))
    Pozrówy ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka, ja po prostu powiedziałam szczerą prawdę! Dzisiaj też byłam z tą torbą. Książek co prawda ruszyć nie dałam rady jeszcze, bo za dużo w koło się dzieje i grafik mam napięty do granic możliwości:)

      Wstawię foty, jak byłam ubrana, to sama zobaczysz:))

      Ściskam Cię!:)

      Usuń